میزهای الهام‌بخش که به آنها «سطح» می‌گویند، امکانات بی‌پایانی را از طریق ترکیب‌های مختلف برای برآوردن نیازهای روزمره شما، به غیر از تزئین اتاق نشیمن، ارائه می‌دهند.

عکسی از خلاقانه‌ترین مبلمان طراحی شده در جهان

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: فکر کردن به بلایای طبیعی برای باتلاق کردن مردم در سراسر جهان کافی است، اما ذهن‌های خلاقی وجود دارند که این چالش‌ها را منبع الهام خود برای ایجاد طرح‌های انگیزشی برای تسکین زندگی ما می‌دانند. یوهان لیندستن، طراح سوئدی، با الهام گرفتن از زلزله ژاپن در سال ۲۰۱۱، طرح‌های منحصربه‌فرد میز و چراغ‌ها را ارائه کرده است که به نظر می‌رسد با طرح‌هایش زندگی را تقویت می‌کنند.

میزهای الهام‌بخش که به آنها «سطح» می‌گویند، امکانات بی‌پایانی را از طریق ترکیب‌های مختلف برای برآوردن نیازهای روزمره شما، به غیر از تزئین اتاق نشیمن، ارائه می‌دهند. پس از حادثه غم انگیز فوکوشیما، لیندستن در سراسر ژاپن حرکت کرد و روی میزهای کناری مختلف و وسایل روشنایی به طور دقیق تحقیق کرد که واقعا طراح را تشویق کرد تا مبلمان بسیار بازتابنده را تولید کند.

میز کنار تخت با لامپ گلوب شیشه‌ای در بالا، یک شیار شارژ برای شارژ کردن تلفن هوشمند در حالی که سیم را به خوبی درون آن پنهان می‌کند، ارائه می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید از کشو برای پاک کردن تمام آشفتگی‌های اطراف میز استفاده کنید.

مبلمان سطح که از طریق لامپ‌هایی که به نظر می‌رسد از طریق پوشش شیشه‌ای ذوب می شوند، ناملایمات را به تصویر می‌کشد، ترکیبی منحصر به فرد و متفکرانه از فرم و عملکرد را ارائه می‌دهد. این سری مبلمان چیدمان‌های وسیعی را ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند برای رفع نیازهای خود پیکربندی کنند که اغلب در دوران مدرن تغییر می‌کند.

آیا این بزرگترین چراغ قوه جهان است؟

عکسی از خلاقانه‌ترین مبلمان طراحی شده در جهان

بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند چراغ قوه‌های خود را در داخل خانه خود پنهان کنند، زیرا بیشتر آنها به اندازه کافی جذاب نیستند که روی میز یا جایی در فضای باز قرار بگیرند، اما در مورد Trioh اینطور نیست! چراغ قوه لاکچری و سه گانه! توسط طراح آن گرگ هینزمن به عنوان زیباترین چراغ قوه جهان معرفی می‌شود و پایه شارژ را ترکیب می‌کند. این چراغ قوه همچنین به عنوان چراغ برجسته و چراغ اضطراری عمل می‌کند. لنز حالت دوگانه آن قطع برق را حس می‌کند و خود به خود روشن می‌شود.

به دلیل طراحی چشم نواز با نورهای نقره‌ای و سفید، می توانید Trioh را تماشا کنید! بر خلاف چراغ قوه‌های معمولی که در جایی در کشو پنهان می‌کنید، این در دسترس شما روی میز قهوه یا کنار تختتان است. علاوه بر این، از آنجایی که پایه همیشه به برق متصل است، می‌توانید از Trioh استفاده کنید! هر زمان که به آن نیاز داشتید عمر باتری این چراغ قوه ۱۲ ساعت است و در حالت اضطراری سه روز دوام می‌آورد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید