امارات که در شرق شبه جزیره عربستان قرار گرفته است زبان عربی را برای گویش عامیانه استفاده می‌کند. با ما همراه باشید تا درباره این قطب قوی اقتصادی بیشتر بدانید و از بایدها و نبایدهای سفر به امارات مطلع شوید.

نکاتی جدید از سفر به امارات متحده عربی

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: امارات متحده عربی در جنوب غربی آسیا قرار گرفته است. این کشور به دلیل رشد اقتصادی که در چند سال اخیر برای خود به ثبت رسانده است جزو یکی از قطب‌های قدرتمند اقتصادی دنیا محسوب می‌شود که به دلیل شفافیت‌های اقتصادی در سیستم بانکی آن کشورهای قدرتمند زیادی را برای سرمایه گذاری کردن در خود جذب کرده است. امارات که در شرق شبه جزیره عربستان قرار گرفته است زبان عربی را برای گویش عامیانه استفاده می‌کند. با ما همراه باشید تا درباره این قطب قوی اقتصادی بیشتر بدانید و از بایدها و نبایدهای سفر به امارات مطلع شوید.

قبل از سفر به امارات باید از چه نکاتی مطلع باشید؟

  • دین و زبان مردم امارات: کشور امارات یک کشور مسلمان است که مردم در آن با زبان عربی صحبت می‌کنند. البته به دلیل وجود خارجیانی که در این کشور زندگی می‌کنند زبان‌هایی مثل چینی، اردو و انگلیسی نیز در این منطقه به وفور دیده می‌شود. تقریبا ۹۶ درصد مردمی که در امارات زندگی می‌کنند مسلمان هستند.

  • طبقه اجتماعی مردم امارات: مردمی که در کشور امارات زندگی می‌کنند در هفت منطقه شیخ نشین زندگی می‌کنند. جالب است که بدانید اکثر مردمی که در امارات زندگی می‌کنند ثروتمند هستند.

  • پایتخت و منطقه‌های امارات: ابوظبی پایتخت کشور امارات است که مساحتی معادل ۶۷ میلیون و سیصد و چهل هزار کیلومتر مربع بوده و ۸۶ درصد است کل کشور امارات را شامل می‌شود. جالب است که بدانید طبق آخرین آماری که در سال ۲۰۰۹ گرفته و سپس اعلام شد شهر ابوظبی گران قیمت‌ترین شهر برای مسافرت کردن اعلام شد. کشور امارات به هفت منطقه تقسیم شده است که از هر منطقه به عنوان یک شهر نام می‌برند. دبی، شارجه، عجمان، ام القوین، راس الخیمه و فجیره هفت منطقه کشور امارات هستند.

چه مکان‌های دیدنی در امارات وجود دارند؟

  • موزه قهوه امارات: جالب است نوشیدن قهوه در امارات به گذشته‌های دور برمی‌گردد و خوردن قهوه جزئی از آداب و رسوم مرسوم در امارات است. موزه قهوه که یک مکان کوچک در خیابان ۶۹۶۹ است دارای ورودی رایگان است، اما قهوه‌های بسیار گران قیمت در منو این کافه سرو می‌شوند. اطلاعات ارزشمندی در این موزه درباره قهوه وجود دارند که دانستن آنان خالی از لطف نیست.

  • بازدید از ساحل جمیرا: ساحل جمیرا از ۷ صبح تا ۱۱ شب به روی بازدیدکنندگان باز است و دارای ورزش‌هایی همانند جت اسکی است که برای دو نفر به مدت ۹۰ دقیقه ۸۰۰ درهم هزینه به همراه دارد. باز کردن ساحل جمیرا و آفتاب گرفتن در آن از نظرهایی است که نباید آن را از دست بدهید.

  • بازدید از موزه لوور: دیدن کردن از موزه لوور که پلی میان شرق و غرب است و شامل ۶۰۰ قطعه نفیس می‌باشد که در ابوظبی قرار گرفته است. شما می‌توانید با پرداخت کردن شصت درهم به این موزه وارد شوید. وجود داشتن آثار نقاشی های معروفی مثل داوینچی، پیکاسو و مجسمه‌های گران قیمت به همراه نوشته‌های خطی که در این موزه نگهداری می‌شوند ارزش دیدن کردن از این موزه را دوچندان می‌کنند

  • بازدید در مسجد جامع شیخ زاید: این مسجد برای ۵۰۰۰۰ عبادت کننده طراحی شده است و ورود همگان حتی غیر مسلمانان نیز به آن آزاد است.نکته جالب درباره این مسجد ناین است که دارای یک لوستر مرکزی است که با ۴۰ کیلو گرم طلای ۲۴ عیار ساخته شده است و ۱۲ تن وزن دارد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید