در نزدیکی این آبشار گل و گیاه های زیبایی وجود دارد. آب آبشار لاشو از چهار چشمه دائمی که در دامنه های شمالی رشته کوه های البرز قرار دارد تأمین می شود .

لاشو آبشاری خوش آب‌و هوا در گلستان

به گزارش سلام نو، یکی از جاذبه های گردشگری استان خوش آب و هوای گلستان ، آبشار لاشو است که در شهرستان آزاد شهر قرار دارد . آبشار لاشو آزادشهر در ۶ کیلومتری شهرستان آزادشهر و ۲ کیلومتری روستای فاضل قرار دارد که در یک پارک جنگلی واقع شده است. این آبشار که از جاهای دیدنی آزادشهر می باشد،یکی از آبشارهای صخره ای استان گلستان محسوب می شود.

آبشار پشمکی

مسیر راه آبشار بصورت سطح شیب دار بوده و گردشگران نیاز است که جهت دیدن آبشار، وسایل کوهنوردی را به همراه داشته باشند. این آبشار دیدنی که همواره گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است دوپله ای بوده و ارتفاع آن تا ۲۵ متر میرسد و همچنین برای رسیدن به آبشار نیم ساعت پیاده روی لازم است.

آبشار قرق

آب آبشار به سمت رودخانه های داخل جنگل هدایت می شوند. دور تا دور صخره های آبشار پوشیده از درختان زیبا است. این مکان که همچنین یکی از جاذبه های طبیعی آزادشهر می باشد، محل مناسبی برای تفریحات آبی گردشگران است. در نزدیکی این آبشار گل و گیاه های زیبایی وجود دارد. آب آبشار لاشو از چهار چشمه دائمی که در دامنه های شمالی رشته کوه های البرز قرار دارد تأمین می شود . آب این آبشار در زمین های زراعی برای کشاورزی و آب شرب روستاییان مورد استفاده قرار می گیرد.

آبشارهای گلستان

از جمله امکانات رفاهی حاضر در این مکان می‌توان به آب آشامیدنی، پارکینگ و فروشگاه مواد خوراکی اشاره کرد. 

بهترین فصل برای بازدید از این مکان دیدنی و زیبا که درون جنگل واقع شده است ، بهار و تابستان است.

 منبع: گردشگری ۷۲۴

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید