دکوراسیون داخلی معانی متفاوتی دارد. برای مثال در لغت نامه وبستر، این گونه ذکر شده است که طراحی دکوراسیون داخلی، علم یا یک هنر برنامه ریزی بوده و اجرای معماری داخلی مبلمان، نظارت بر طراحی را شامل می‌شود.

دکوراسیون داخلی منزل| طراحی دکوراسیون داخلی با هالی سارن

دکوراسیون داخلی یک هنراست که دارای سبک و سیاق و اصولی متغییر است.این تغییرات براساس سلیقه‌ها و نیازهای هر دوره اتفاق میوفتند.
بطور مثال از سبکهای دکوراسیون داخلی منزل میتوان به سبک سنتی،سبک مدرن،سبک مینیمال،سبک کلاسیک و... اشاره کرد.

دکوراسیون داخلی منازل با هالی سارن

هالی سارن به عنوان یک مجموعه مجرب با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه ها و سبکهای متفاوت دکوراسیون داخلی آماده همکاری با شما می‌باشد.

نمونه دکوراسیون داخلی کلاسیک با هالی سارن
نمونه دکوراسیون داخلی کلاسیک با هالی سارن

دکوراسیون داخلی منزل| سبک کلاسیک

دکوراسیون داخلی کلاسیک یکی از سبک های اصیل و سنتی است. در این سبک پرده های فاخر، سقف های بلند، وسایل و لوازم آنتیک و وسیله های چوبی حکاکی شده به خوبی به چشم می خورد. استفاده از رنگ های قهوه ای، طلایی و کرم در سبک کلاسیک، سبب ایجاد یک فضای دلپذیر و آرام می شود.

طراحی آشپزخانه به وسیله دکوراسیون داخلی کلاسیک

برای اینکه یک آشپزخانه با طراح کلاسیک داشته باشید، باید بر روی المان و تجهیزات مهم و اساسی آشپزخانه تمرکز کنید. طراحی کابیت‌ها در دکوراسیون آشپزخانه بسیار مهم و حائز اهمیت هستند. استفاده از کابینت‌هایی با چوب بلوط و گردو با کنده  کنده کاری‌های اصیل، معرف سبک کلاسیک در آشپزخانه است. همچنین در سبک کلاسیک می‌توان از رنگ های سفید استخوانی و یا قهوه‌ای تیره برای کابیت‌ها بهره برد. نما و جلوه ی اصلی آشپزخانه به سبک کلاسیک، کابیت‌ها هستند. برای اینکه بتوانید، به یک آشپزخانه زیبا با سبک کلاسیک دست یابید، می‌توانید از تیم‌های مجرب طراحی دکوراسیون داخلی کمک بگیرید. این تیم ها بر اساس میزان فضای در دسترس آشپزخانه، سلیقه و روحیات شما یک طرح زیبا برای آشپزخانه شما طراحی و  اجرا می‌کنند.

                        کابینت آشپزخانه

مهمترین عنصر در طراحی داخلی آشپزخانه، کابینت آشپزخانه است. همه‌چیدمان‌های وسایل کوچک و بزرگ وابسته به آن خواهدبود. کافیست برای لحظه ای آشپزخانه منزلتان را بدون کابینت تصور کنید. بی‌گمان ذهنتان تصویری را خواهد ساخت که در کمترین زمان ممکن از آن فرار خواهید کرد.

البته علاوه بر نوع کاربرد این قفسه های در دار نمی توان از تاثیری که در طراحی آشپزخانه و فضای کلی خانه دارد گذر کرد. به ویژه اگر از اتاق نشیمن و از بعد بیرونی به فضای داخلی آشپزخانه دید کامل وجود داشته باشد که در حال حاضر  و عموما با متراژ پایین خانه ها این شرایط حاکم می باشد. به همین سبب نمی توان بی گدار به آب زد و هر سبک و مدلی از کابینت را با هر طیف رنگی برای آشپزخانه انتخاب نمود. چرا که علاوه بر سلیقه شخصی سبک کلی حاکم در خانه را نیز باید در نظر داشت.

دکوراسیون داخلی منزل| طراحی دکوراسیون داخلی با هالی سارن

نمونه کابینت طرح کلاسیک با هالی سارن

          کابینت آشپزخانه به سبک کلاسیک

کابینت آشپزخانه به سبک کلاسیک خود دارای زیر مجموعه های زیادی میباشد که در این مقاله به معرفی دو نوع ممبران و چوبی میپردازیم.
 

کابینت‌های چوبی

بی‌تردید افراد زیادی هستند که قصد دارند عناصر چوبی را در دکوراسیون منزل خود به کار ببرند. در واقع یکی از پرکاربردترین جنسی که در ساخت تجهیزات آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد چوب می‌باشد.این نوع از کابینت‌ها هم از مقاومت خوبی برخوردارند، اما هزینه بسیاری را برای تولید کنندگان برآورد خواهند کرد

در واقع بافت چوب در برابر آب مقاومت زیادی را از خود نشان نمی‌دهد و ممکن است در گذر زمان ترک ترک شوند. اما بعضی از آن‌ها ممکن است مقاومت خوبی را در برابر رطوبت از خود نشان دهند که تنها چوب بلوط قرمز چنین مزیتی را دارا است.

کابینت ممبران

می‌توان گفت این نوع از کابینت‌ها در مقابل رطوبت مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهند.
این نوع از کابینت‌ها از لحاظ ظاهری کاملاً یکدست و یکپارچه هستند، اما لبه‌های آن‌ها کاملاً چسبیده نمی‌شود و ممکن است درگذرزمان به‌راحتی ازبین بروند.لذا طول عمر بالایی ندارند.

                        تفاوت میان دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی

با اینکه تفاوت میان دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی محرز است، اما این دو، وجه اشتراک های زیادی با یکدیگر دارند. هدف و نتیجه دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی هر دو اصلاح و بهبود زندگی به واسطه ی فضا و محیط است. اما از نظر معنایی آن ها متفاوت هستند. در اکثر مواقع این دو عبارت به جای یکدیگر به کار برده می شوند و این افکار در بین مردم جا افتاده، که طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی یکسان بوده و به یک معنا هستند.

اما این تفکر کاملا غلط است و این دو فقط به یکدیگر شباهت دارند. مشابهت این دو حرفه به قدری به هم نزدیک است، که نمی توان مرز مشخصی برای آن ها در نظر گرفت. اما در واقع همین تفاوت کم و نامحسوس، یک مرز بندی برای این دو محسوب می شود.

                                                                             

                        طراحی داخلی منازل ایرانی

طراحی داخلی منازل ایرانی، به معنای مرتب سازی، چیدمان و زیبا سازی منزل با اصول و برنامه ریزی درست است. این امر اشاره دارد، به گزینش وسایل مناسب و چیدمان آنها در قسمت‌های مختلف خانه که شامل آشپزخانه، حال و پذیرایی، اتاق خواب و سرویس های بهداشتی می‌شود.
دقت کنید، طراحی داخلی فقط برای خانه و منازل مسکونی نیست، بلکه در بیمارستان ها، مغازه ها، فروشگاه، هتل‌ها و دفاتر کار میتوان از طراحی داخلی بهره‌برد. در طراحی داخلی فقط سلیقه دخالت ندارد، بلکه این حرفه دارای نکات ظریف و دقیقی است، که باید به خوبی رعایت شود که هم از نظر زمان و هزینه مقرون به صرفه باشد و همچنین زیبایی هر چه تمام تر به فضا و محیط ببخشد. بنابراین افراد می توانند با انتخاب یک تیم حرفه ای طراحی داخلی منازل ایرانی، طبق نظر و سلیقه ی خود یک سبک زیبا و دلخواه برای منزل یا محل کار خود ایجاد کنند.

دکوراسیون داخلی منزل| طراحی دکوراسیون داخلی با هالی سارن

دکوراسیون داخلی منزل| طراحی دکوراسیون داخلی با هالی سارن

نمونه طراحی داخلی کلاسیک سقف با هالی سارن

                        درباره‌ی هالی سارن

مجموعه ما با بر خورداری از کارخانه و نیروهای کار مجرب این امکان را به شما می‌دهد که از محصولات خریداری شده با قیمت مناسب و متناسب با بودجه شما با بالاترین کیفیت ممکن برخوردار گردید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید