وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ: حکم اعدام برای دو آمریکایی که در ارتش آمریکا خدمت می کردند، تنها نمونه دیگری از ناتوانی این دولت است.

حمله پمپئو به دولت بایدن/ آمریکا دیگر قدرت بازدارندگی ندارد

مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا اظهار داشت: ما (واشنگتن) و اوکراینی ها در موقعیت وحشتناکی قرار داریم زیرا آمریکا قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است.

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا؛ مایک پمپئو وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ به شبکه خبری فاکس نیوز وابسته به جمهوریخواهان گفت که به دلیل اشتباهات سیاست خارجی دولت دموکرات جو بایدن،  آمریکا "بازدارندگی" خود را از دست داده است زیرا دو آمریکایی که توسط روسیه اسیر شده اند ممکن است به دلیل حمایت از اوکراین با مجازات اعدام روبرو شوند.

وی اظهار داشت: به همین دلیل است که رهبری اهمیت دارد. ما و اوکراینی ها در موقعیت وحشتناکی قرار داریم زیرا آمریکا قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است. رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا ظرفیت گفتگو با همتایان روس و روشن ساختن عواقب انجام اقداماتی مورد اهمیت برای آمریکا و حفاظت از منافع ما را از دست داده اند. 

پمپئو تصریح کرد: حکم اعدام برای دو آمریکایی که در ارتش آمریکا خدمت می کردند، تنها نمونه دیگری از ناتوانی این دولت است.

این سیاستمدار مدعی شد: ما اهرم‌ها و ابزارهایی داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. اما این دولت آماده استفاده جدی از آنها برای احیای قدرت بازدارندگی  آمریکا نیست.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید