کاترین کمالی؛ ایرانگرد و آبشارگرده و به شدت حضور داشتن در طبیعت رو دوست داره. اون کلی طبیعت‌گردی و مشخصا آبشارگردی می‌کنه و معتقده که لابه‌ لای دلواپسی‌هامون، کمی هم زندگی رو نفس بکشیم. کاترین در سفری به استان دیدنی و زیبای مازندران، به یک جنگل بکر و هیجان‌انگیز می‌ره، خودش رو به روستایی پر از ابرهای رویایی می‌رسونه و برای آرام و قرار داشتن یک اقامتگاه بوم‌گردی رو انتخاب می‌کنه و ویژگی‌هاش رو به خوبی توصیف می‌کنه. با ما همراه باشید تا از طریق روایت کاترین، به «جنگل تیلاکنار» بریم، ابرهای «روستای نیالا» رو لمس کنیم و در نهایت در یک فضای دنج به نام «اقامتگاه بومگردی ونوشه صحرا» استراحت کنیم.

جذابیت‌های استان مازندران از نگاه کاترین کمالی

سلام نو – سرویس گردشگری: کاترین با رفتن به متل قو که از توابع شهرستان عباس‌آباده، به «جنگل تیلاکنار» می‌ره و از این زیبایی طبیعی دیدن می‌کنه و درباره این جنگل جذاب در شمال ایران این‌طور می‌گه: "یکی از شهر های گردشگری استان مازندران، متل قو یا سلمانشهر است که به عنوان یکی از شهر های ساحلی ایران دارای جاذبه‌های زیادی بوده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به جنگل تیلاکنار متل قو اشاره کرد. این جنگل یکی از جذاب ترین جنگل های شمال ایران بوده زیبایی این جنگل در فصل بهار بسیار بیشتر است چرا که وجود مه و باران نم نم سبب می شود تا محیط جنگل تیلاکنار زیبا تر از هروقت دیگری شود. این جنگل بعد از خیابان دریا گوشه سلمان شهر قرار گرفته." اون در ادامه توصیه برای حضور داشتن در طبیعت داره و می‌گه: "یادتون باشه طبیعت بدون زباله زیباست پس همیشه مواظب طبیعت و زیبایی‌هایش باشین و با ریختن زباله یا شکل‌های دیگه بهش آسیب نرسونید تا همیشه طبیعت زیبایی داشته باشیم."

جذابیت‌های استان مازندران از نگاه کاترین کمالی

کاترین برای دیدن ابرهایی جادویی به روستای نیالا در شهرستان گلوگاه در استان بی‌نظیر مازندران می‌ره و با چشم‌اندازی بی‌بدیل در این روستا مواجه میشه. اون راجع به دیده‌هاش در روستای نیالا می‌گه: "نیالا، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان گلوگاه در استان مازندران است. روستای زیبای نیالا اولین روستا در مسیر جاده هزارجریب شهرستان بهشهر از سمت شهرستان گلوگاه می باشد. یکی از مهم ترین و بی نقص ترین ویژگی های روستای نیالا، چشم انداز طبیعت آن است. این روستا در ارتفاعات شهر گلوگاه قرار گرفته است و بیشتر زمان ها می توانید شاهد ابر هایی باشید که بر زیر پاهای شما در حال حرکت اند."

جذابیت‌های استان مازندران از نگاه کاترین کمالی

این طبیعت‌گرد و ایرانگرد برای استراحت و اقامت، به اقامتگاه بومگردی ونوشه صحرا در منطقه لفور می‌ره و از جزئیات مثال‌زدنی این بوم گردی این‌طور تعریف می‌کنه: "اقامتگاه بومگردی ونوشه صحرا در روستای افراسی منطقه لفور شهرستان سوادکوه شمالی استان مازندران قرار دارد که در منطقه ای خوش آب و هوا و با چشم انداز بی‌نظیری به کوه و جنگل قرار دارد که یک سوئیت اقامتی شامل یه سالن یک اتاق خواب ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام و همچنین بهار خواب می‌باشد. قرار گرفتن این اقامتگاه در منطقه جنگلی و دور از خانه های روستایی از دیگر ویژگی های خاص این اقامتگاه است. نشستن در بالکن و شنیدن صدای پرندگان براتون لحظه‌ های به یادماندنی و آرامش بخشی رو به وجود میاره. اقامتگاه دارای فضای پارکینگ است و حدود ۳ کیلومتر آخر جاده خاکی مناسبی داره که با سواری هم میشه رفت. از جاذبه‌های طبیعی اطراف اقامتگاه که با فاصله کمی میشه بهشون رسید میشه به آبشار اسکلیم، آبشار جلسنگ  آبشار انجلیکا، سد لفور، پارک جنگلی آذررود می‌توان اشاره کرد."

جذابیت‌های استان مازندران از نگاه کاترین کمالی

کد خبرنگار: ۲۶
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید