سرمربی پرتغالی گفت: به مدیرعامل هم گفتم که کار خارق العاده ای انجام بدهم و فقط می خواهم ۴ قهرمانی برای تیم بزرگ استقلال بیاورم.

ریکاردو ساپینتو: می خواهم ۴ قهرمانی برای تیم بزرگ استقلال بیاورم

ریکاردو ساپینتو در مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: اول از همه تشکر می کنم از آجورلو که مرا به باشگاه استقلال دعوت کرد، تشکر می‌کنم و خیلی خوشحالم اینجا هستم. استقلال یکی از بزرگ ترین تیم های جهان است. نزدیک به ۴۰ میلیون هوادار دارد.

*استقلال همیشه به برنده شدن عادت دارد

وی افزود: استقلال همیشه به برنده شدن عادت دارد. سال گذشته قهرمان لیگ شده و بازی ها را پی در پی می برد. اکنون لحظه ای است که آرزوی رسیدن به آن را داشتم و حتی در خواب رویای اینجا بودن را داشتم.

وی افزود: یکی از بهترین لحظه ها و تجارب زندگی من خواهد بود و امیدوارم با تلاش همدیگر بتوانیم قهرمانی دیگری را رقم بزنیم.

* فقط به برد فکر خواهیم کرد

ساپینتو عنوان کرد: به همه شما عزیزان می گویم همیشه روحیه جنگندگی را حفظ کرده و به برد فکر خواهیم کرد. از اینجا به همه تیم (در اینجا مترجم به جای استقلال نام تراکتور را به عنوان قهرمان به کار برد) کادرفنی و سرمربی بابت قهرمانی در فصل گذشته تبریک می گویم. هچنین به مربی قبلی فرهاد مجیدی تبریک می گویم که کار خارق العاده ای انجام داد.

*دلیل بردهای پیاپی استقلال، دفاع منسجم و کیفیت بازیکنان بود

سرمربی جدید استقلال تصریح کرد: بازی های زیادی را از استقلال دیدم و باید بازی های زیادی را هم ببینم. این را هم باید بگویم دلیل بردن استقلال، کیفیت بازیکنان بود. در دفاع خیلی منسجم عمل می کردند. خیلی به عنوان یک خانواده می جنگند و با هم هستند.

*باید حس جنگندگی خود را از قبل بیشتر کنیم

ساپینتو عنوان کرد: خیلی رقابت پرفشاری بود و هیچ باختی نداشتند. خیلی فصل عالی را سپری کردند و باید این روند در آینده ادامه داشته باشد. آینده ای که فصل بعد است. می دانیم مسئولیت خطیری بر گردن ما است. همه تلاش می کنند امسال قهرمانی را بگیرند. اطمینان دارم جنگنده تر از همیشه کار خواهیم کرد. باید بیشتر از همیشه آماده باشیم و حس جنگندگی خود را از قبل بیشتر کنیم.

*بازیکنان باید برای برنده شدن و ادامه قهرمانی عصبانی باشند!

وی تصریح کرد: باید به همه بگوییم دلیل برد ما لیاقت تیم است. توان داریم که ببریم. باید به همه نشان بدهیم که که می توانیم این روند را ادامه بدهیم. این چالشی است که تیم ما برای فصل بعد پیش رو دارد. وقتی بازیکنان برای تمرینات ابتدای فصل می آیند باید برای برنده شدن و ادامه دادن این روند خیلی عصبانی باشند.

*فقط می خواهم ۴ قهرمانی برای استقلال بیاورم

سرمربی پرتغالی ادامه داد: آنها یک بار مزه بردن و قهرمانی که خیلی دلچسب است کشیدند. نمی خواهیم از دستش بدهیم. همانگونه که گفتم همه می دانیم چالش خیلی بزرگی را پیش رو داریم. با مدیرعامل صحبت کردم که از من نخواهید کار خارق العاده ای انجام بدهم و فقط می خواهم چهار قهرمانی برای تیم بزرگ استقلال بیاوریم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید