سرمایه گذاری در کانادا قطعا یکی از برترین مسیرهای مهاجرتی به این کشور می باشد که اگر به درستی و با اطلاعات کامل صورت گیرد می تواند علاوه بر حفظ سرمایه اصلی، سود مناسبی را برای شما به همراه داشته باشد.

مزایا و معایب ثبت شرکت در کانادا چیست؟

خوشبختانه کانادا از کشورهایی که از طریق سرمایه گذاری می توان اقامت نیز دریافت نمود. مسیرهای متنوعی برای سرمایه گذاری در کانادا وجود دارد که یکی از این مسیرها، ثبت شرکت در کانادا است. ایالت های مختلف کانادا، شرایط متفاوتی را برای ثبت شرکت در نظر گرفته اند که می بایست هنگام ثبت شرکت در هر ایالت از قوانین آن اطلاع داشته باشید. طبق مطالب موجود در مقاله های سایت های مختلف ملک پور، شرکت های متنوع با شرایط مختلف برای تاسیس در کانادا وجود دارد که می بایست در هنگام همه این نوع شرکت ها متقاضی بیزینس پلن ارائه نماید. اگر قصد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کانادا را دارید طبعا سوال مزایا و معایب ثبت شرکت در کانادا چیست؟ برایتان ایجاد شده است که در این مطلب قصد داریم به آن پاسخ دهیم پس با ما همراه باشید.

مسیرهای سرمایه گذاری در کانادا

همانطور که می دانید، شریک بزرگ کانادا در مسیر تجارت، کشور آمریکا است و همین عامل سبب رشد شرکت ها و موسسات تجاری و اقتصادی در کانادا شده است. مسیرهای متفاوتی همچون ثبت شرکت، خرید ملک، کارآفرینی، نوآفرینی، برنامه های استانی و خرید بیزینس فعال و خوداشتغالی، برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا وجود دارد. برای اطلاع دقیق از هر مسیر مهاجرتی بهتر است به به این مطلب در رابطه با سرمایه گذاری در کانادا مراجعه نمایید: ویزای سرمایه گذاری کانادا. در اینجا به برخی از این مسیرها که در این مقاله توضیح داده شده است، آورده ایم.

  • استارتاپ کانادا:

استارتاپ که با نام های نوآفرینی یا نوآوری نیز معروف است، یکی از برترین مسیرهای مهاجرت به کانادا است که متقاضی به همراه خانواده می تواند از همان بدو ورود به کانادا، اقامت دائم این کشور را به دست بیاورد. برای این مسیر داشتن ایده ای خلاقانه و جدید که منجر به تولید شغل و سودآوری در کانادا شود، احتیاج می باشد.

  • کارآفرنی کانادا:

 در کارآفرنی متقاضی می تواند یک کسب و کاری که هم اکنون در این کشور فعال است و کار می کند را راه اندازی نماید. در این روش متقاضی ابتدا اقامت موقت کانادا را به دست می اورد و اگر پس از چند سال همچنان شرایط را دارا باشد و همچنان بیزینس وی برای کانادا سودآور باشد، می تواند برای اقامت دائم کانادا اقدام نماید.

  • خرید ملک در کانادا:

یکی دیگر از مسیرهای سرمایه گذاری در کانادا، خرید ملک در این کشور می باشد. خرید ملک به تنهایی منجر به اخذ اقامت کانادا نمی شود. ایالت های مختلف کانادا شرایط و قوانین متفاوتی را برای خریداران ملک بین المللی در نظر گرفته اند. به عنوان مثال در ایالت های کبک، بریتیش کلمبیا و انتاریو، خریداران خارجی هیچ محدودیتی در خرید ملک نخواهند داشت در صورتی که در بسیاری از ایالت ها محدودیت خرید در نظر گرفته شده است.

  • ثبت شرکت در کانادا:

یکی از مسیرهای سرمایه گذاری در کانادا که منجر به اخذ اقامت این کشور نیز می گردد، ثبت شرکت در کانادا است. شرکت هایی که در کشور کانادا تاسیس می شوند، یا در زمره فعالیت های ایالتی قرار می گیرند و یا در قالب فدرال به فعالیت خودشان ادامه می دهند. برای ثبت شرکت در کانادا می بایست بیزینس پلن یا طرح تجاری در راستای شرکتی که می خواهید ان را تاسیس نمایید، ارائه دهید. از مزیت های ثبت شرکت می توان به عدم تعیین حداقل مبلغ می باشد و هزینه های مشخص شده برای ثبت شرکت تنها هزینه های ثبت برند، معرفی و ... می باشد. مسیرهای متنوعی برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت وجود دارد. از این مسیرها می توان به ثبت شرکت همراه با کارآفرینی و کار شرکت اشاره نمود.

مزایا و معایب ثبت شرکت در کانادا چیست؟

بهترین شهر های کانادا برای ثبت شرکت

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، هر کدام از ایالت های کانادا، شرایط متفاوتی برای ثبت شرکت توسط متقاضیان بین المللی در نظر گرفته اند. از برترین شهارهای کانادا جهت ثبت شرکت می توان از ونکوور، مونترال و تورنتو، نام برد.

  • ونکوور:

این شهر که به عنوان ۱۵ امین شهر برتر جهان جهت راه اندازی کسب و کار انتخاب شده است، دارای معافیت های مالیاتی تهاجمی استانی و فدرال به همراه آب و هوای عالی و نیروی متخصص بسیار می باشد.

  • تورنتو:

مرکز ایالت آنتارو فضایی عالی برای تمامی صنایع می باشد. از تورنتو می توان به عنوان قطب مالی، تجاری، صنعتی و فناوری کل کشور کانادا انتخاب نمود. با توجه به وجود شرکت های فناوری متنوع در این شهر، می توان تورنتو را منزل شرکت های فناوری نامید.

  • مونترال:

مونترال در سال های اخیر همواره در لیست ۲۰ شهر برتر جهت اکوسیستم استارت آپ معرفی و انتخاب شده است. از مزایای این شهر می توان به مقرون به صرفه بودن بازار املاک و مستغلات آن اشاره نمود.

مزایا و معایب ثبت شرکت در کانادا چیست؟

قطعا هر مسیر مهاجرتی دارای مزایا و معایبی می باشد و ثبت شرکت در کانادا نیز از این قاعده مستثنی نیست. از مهمترین مزایای ثبت شرکت در کانادا می توان به نرخ مالیات پایین، انکان افتتاح حساب برای ایرانیان در کانادا، وجود نیروی متخصص جهت کار و امکان اخذ وام های بانکی متنوع، اشاره نمود. در کنار تمامی مزایای که این روش دارد، معایبی را نیز در بر خواهد داشت که زمان بر بودن اخذ اقامت دائم از این مسیر یکی از معایب ثبت شرکت می باشد. برای اطلاع از سایر مزایا و معایب این روش به مقاله ثبت شرکت در کانادا در این لینک مراجعه نمایید: ثبت شرکت در کانادا و اقامت

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید