وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه افزایش مستمری بازنشستگان در سه دسته جداگانه انجام می‌شود، اعلام کرد: موضوع معیشت قشر بازنشسته در چارچوب قوانین و تعهدات قانونی صندوق‌های بازنشستگی و پرداخت به‌موقع حقوق ماهانه این قشر، از مهم‌ترین ماموریت‌ها و دغدغه‌های این وزارتخانه است.

افزایش حقوق بازنشستگان به روش جدید | آخرین خبر در مورد حقوق بازنشستگان

به گزارش سلام نو، افزایش  حقوق بازنشستگان یکی از مسائل پربحث در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ بود. با جود گذشت یک ماه از سال جدید افزایش حقوق بازنشستگان هنوز به نتیجه ای نرسیده است و مستمری بگیران همچنان منتظر نتیجه این خبر هستند. اخرین اخباری که در مورد افزایش حقوق بازنشستگان منتشر شده، نشان از این دارد که افزایش ۵۷ درصدی حقوق بازنشستگان از ابتدای اردیبهشت انجام خواهد شد. هم چنین قرار بر این است که دو فقره افزایش حقوق بازنشستگان صورت گیرد، که در ادامه اخبار مهم آن را می توانید در ادامه بخوانید.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به گزارش روزنامه آرمان با عنوان «آقای وزیر! به تعهدات خود عمل کنید؛ بقیه پیشکش!» اعلام کرد: موضوع معیشت قشر بازنشسته و تأمین و ارائه خدمات مطلوب در چارچوب قوانین و تعهدات قانونی صندوق‌های بازنشستگی و پرداخت به‌موقع حقوق ماهانه این عزیزان، از مهم‌ترین ماموریت‌ها و دغدغه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی زیرمجموعه این وزارتخانه ازجمله سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین صندوق بازنشستگی کشور است.

کد خبرنگار: ۱۵
۲۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید