بامداد سه شنبه در حالی که آمبولانس حامل یک بیمار قلبی حدود ۳۴ ساله از روستای سیدان بخش عقیلی گتوند بود، افرادی ناشناس با یکدستگاه پژوپارس به علت نامعلومی در چند مرحله به آمبولانس حمله کردند.

 حمله افراد ناشناس به یک آمبولانس در خوزستان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به حمله افرادی ناشناس به یک آمبولانس گفت: سه عامل ناشناس به آمبولانس پایگاه بخش عقیلی در شهر ترکالکی گتوند حمله کردند.

عارف اصل شرهانی افزود: بامداد سه شنبه در حالی که آمبولانس حامل یک بیمار قلبی حدود ۳۴ ساله از روستای سیدان بخش عقیلی گتوند بود، این افراد با یکدستگاه پژوپارس به علت نامعلومی در چند مرحله به آمبولانس حمله کردند.

وی ادامه داد: راننده آمبولانس برای سرعت در عملیات امدادرسانی به فرد بیمار به مسیر خود ادامه داد و او را به بیمارستان رساند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان با بیان اینکه وضعیت سلامتی بیمار مساعد است، بیان کرد: پیگیری برای شناسایی و دستگیری عاملان از سوی دستگاه‌های ذیربط در حال انجام است.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان دارای ۲ بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان، سماله و نیز ۴۵ روستا است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید