با موافقت اولیه نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی، کنست منحل اعلام شد.

نمایندگان صهیونیست با انحلال کنست موافقت کردند

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از الجزیره نوشت: نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در جریان رأی گیری مرحله مقدماتی، موافقت اولیه خود با انحلال کنست را اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، در رأی گیری مرحله مقدماتی برای طرح انحلال کنست، ۱۱۰ نفر از نمایندگان صهیونیست به این طرح رأی مثبت دادند. قرار است رأی گیری مرحله نهایی برای انحلال قطعی کنست رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه هفته آتی انجام شود.

روز دوشنبه گذشته اراضی اشغالی بحران جدیدی را تجربه کرد و آن، توافق «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم بر سَر تهیه پیش نویس قانون انحلال کنست بود. دو طرف طی جلسه‌ای با یکدیگر توافق کردند تا پیش نویس قانون مذکور را برای رأی گیری به کنست ارسال کنند.

این اتفاق درحالی رخ داد که مقامات صهیونیست در طول یک سال گذشته از هیچ تلاشی برای تثبیت کابینه ائتلافی دریغ نکردند. در صورتی که نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی با پیش نویس قانون انحلال کنست موافقت کنند، «یائیر لاپید» تا زمان برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در ماه اکتبر، به عنوان نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی نقش آفرینی خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید