خبرنگار المنار گزارش داد چند فروند پهپاد بر فراز مناطقی در شمال اراضی اشغالی و هم مرز با لبنان به پرواز درآمده‌اند.

پهپادهای ناشناس بر فراز اراضی اشغالی به پرواز درآمدند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، خبرنگار شبکه لبنانی المنار با انتشار تصاویری از پرواز چند فروند پهپاد ناشناس بر فراز مناطقی در شمال اراضی اشغالی و در نزدیکی مرزهای لبنان خبر داد. براین اساس این پهپادها توانسته اند بر روی برخی شهرک‌های صهیونیست‌نشین نیز پرواز کنند.

خبرنگار المنار ضمن انتشار تصاویری در حساب کاربری خود در توئیتر گزارش داد که چند فروند پهپاد بر فراز مناطقی در شمال اراضی اشغالی و هم مرز با لبنان به پرواز درآمده اند.

خبرنگار المنار همچنین اعلام کرد که رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی نیز درباره احتمال وجود اجسامی در حریم هوایی شمالی فلسطین اشغالی گزارش‌هایی منتشر کردند؛ اما این گزارش‌ها هنوز تأیید نشده است.

برخی رسانه‌های عبری نیز با انتشار ویدئویی گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی تحرکات مشکوکی را در مناطق مرزی با لبنان رصد کرده اند و در حال پرواز در شمال اراضی اشغالی برای شناسایی این تحرکات هستند.

گفتنی است حزب الله لبنان در ماههای اخیر عملیات‌های پهپادی موفقی بر فراز اراضی اشغالی داشته است. جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در هجدهم فوریه ۲۰۲۲ اعلام کرد که با موفقیت توانسته یک فروند پهپاد تحت عنوان «حسان» را به داخل حریم هوایی فلسطین اشغالی بفرستد. براین اساس، پهپاد حسان در داخل اراضی اشغالی به مدت ۴۰ دقیقه در قالب یک مأ‌موریت جمع‌آوری اطلاعات گشت‌زنی کرده و مأموریت شناسایی خود را تا طول ۷۰ کیلومتر از شمال فلسطین اشغالی ادامه داد. همچنین با وجود تلاش‌های فراوان ارتش رژیم صهیونیستی برای سرنگونی این پهپاد، پهپاد حسان توانست بدون هیچ گونه آسیبی به حریم هوایی لبنان بازگردد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید