به گفته یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس، مدافع سابق این تیم به توافق خود با این باشگاه عمل نکرده است و به این ترتیب سرخپوشان تصمیم به شکایت علیه این بازیکن گرفته‌اند.

تصمیم پرسپولیس برای شکایت از شجاع خلیل‌زاده به فیفا

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، باشگاه پرسپولیس در نهایت پس از دو فصل قصد دارد از شجاع خلیل‌زاده به دلیل فسخ قراردادش با این باشگاه و پیوستن به باشگاه الریان قطر شکایت کند.

سرخپوشان هنوز هیچ شکایتی را به طور رسمی در محاکم بین‌المللی فیفا به ثبت نرسانده‌اند، اما در حال تهیه لایحه‌ای هستند تا طی یکی دو روز آینده شکایت رسمی خود علیه شجاع خلیل‌زاده و باشگاه الریان قطر را در فیفا ثبت کنند.

پرسپولیسی‌ها ظاهراً از مدت‌ها پیش در پی توافق با شجاع خلیل‌زاده بودند و مذاکراتی را نیز با این بازیکن انجام دادند، اما به گفته یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس، مدافع سابق این تیم به توافق خود با این باشگاه عمل نکرده است و به این ترتیب سرخپوشان تصمیم به شکایت علیه این بازیکن گرفته‌اند.

باشگاه پرسپولیس سال گذشته در اقدامی عجیب از شجاع خلیل‌زاده به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرده بود که این کمیته اعلام کرد صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید