این مراسم از ساعت ۱۵ الی ۱۶ و ۳۰ امروز در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین برگزار خواهد شد.

نخستین مراسم سالگرد درگذشت خبرنگاران محیط زیست امروز برگزار می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مراسم یادبود نخستین سالگرد درگذشت مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی - خبرنگاران فقید محیط زیست - امروز برگزار می‌شود.

مراسم نخستین سالگرد درگذشت مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، خبرنگاران محیط زیست ایسنا و ایرنا که تیرماه سال گذشته بر اثر سانحه واژگونی اتوبوس جان خود را از دست دادند، چهارشنبه ـ اول تیرماه ـ برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت ۱۵ الی ۱۶ و ۳۰ امروز در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین برگزار خواهد شد.

سال گذشته دوم تیر ماه بر اثر واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده آذربایجان غربی، دو تن از خبرنگاران محیط زیست، مهشاد کریمی (خبرنگار ایسنا) و ریحانه یاسینی (خبرنگار ایرنا) جان خود را از دست دادند. خبرنگاران به منظور بازدید از پروژه‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه به نقده سفر کرده بودند.

خبرگزاری ایسنا در یادداشتی یاد مهشاد کریمی را گرامی‌داشت. در این یادداشت که با تیتر «امروز به اندازه تمام خنده‌هایت می‌گرییم! «آمده است: «تو بخند مهِ شاد، تو بخند نوعروس رسانه، تو همچنان لبخند بزن ... ما ـ خبرنگاران ـ به اندازه تمام خنده‌هایت می‌گرییم. مرور سرنوشت تو سخت است، از تو نوشتن سخت تر. چگونه بازگو کنیم حقیقت تلخ رفتنت را. به که بگوییم داغ از دست دادن خواهر کوچکمان را فقط چند روز قبل از رفتن به خانه بخت. چطور ترسیم کنیم لحظه ای که تورهای سپید، رخت عزا شدند و نُقل ها، خرما.

مهشاد و لبخندهایش را یک سال است که برای همیشه در قطعه نام آوران جا گذاشته‌ایم و حالا ما مانده‌ایم و غمی سنگین که هر روز همچون پیکانی تیز قبلمان را نشانه می گیرد و دردش یک لحظه رهایمان نمی کند.

همه ما ـ خبرنگاران ـ گریستیم آن شب؛ آن شب که برای همیشه از دستت دادیم و تو «عروس خوشه‌های اقاقی» شدی. 

مهشاد جان تو بخند ... ما امروز به اندازه تمام خنده هایت می‌گرییم، اما همچنان قلم هایمان دست از طلب بر نخواهند داشت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید