خوبی این آبشار نزدیکی آن به شهر گرگان و روستای زیارت است؛ که علاوه بر اینها، چندین جاذبه گردشگری زیبا نیز در نزدیکی آن قرار دارد.یکی دیگر از جذابیت های آبشارهای زیارت این است که ارتفاع آن تا حوضچه زیاد است و باعث بالا رفتن رطوبت شده که خود سبب تغییر رنگ سنگ های این منطقه شده است.

آبشار دوقلوی زیارت آبشار خزه‌ای باشکوه ایران

به گزارش سلام نو، مجموعه آبشارهای دو قلوی زیارت یکی از آبشار های باشکوه استان گلستان می باشد. این مجموعه آبشارها در نزدیکی روستای زیارت قرار گرفته است و یکی دیگر از آبشارهای خزه ای استان گلستان بشمار می رود. برای رسیدن به روستای زیارت باید از پارک جنگلی ناهار خوران فاصله گرفته و به داخل روستا رفت و از داخل روستا به آبشارهای دو قلوی زیارت قابلیت دسترسی را داشت.

زیارت

مسیر آبشار دارای دره ها، چشمه ها و درختان زیبایی می باشد. خوبی این آبشار نزدیکی آن به شهر گرگان و روستای زیارت است؛ که علاوه بر اینها، چندین جاذبه گردشگری زیبا نیز در نزدیکی آن قرار دارد. گردشگران عزیز می توانند تا نزدیکی آبشار را با وسیله نقلیه بروند، منتها برای رسیدن به آبشار باید چند صد متری را از بین شن ها و رود خانه ها عبور کنند. این مکان جای خوبی برای آبتنی می باشد.

آبشار زیارت

یکی دیگر از جذابیت های آبشارهای زیارت این است که ارتفاع آن تا حوضچه زیاد است و باعث بالا رفتن رطوبت شده که خود سبب تغییر رنگ سنگ های این منطقه شده است.

برخی از امکانات رفاهی این منطقه گردشگری عبارتند از آب آشامیدنی ، فروشگاه مواد غذایی ، هتل ها ، آلاچیق ها و غیره. بهترین فصل بازدید از این منطقه زیبای گردشگری، بهار و تابستان می باشد.

 منبع: گردشگری ۷۲۴

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید