یکی از ویژگی های منحصر به فرد تپه هزار پیچ این است که در دل جنگل هزار پیچ قرار گرفته است. مساحت تپه هزار پیچ ۳۰۰ هکتار است. تپه هزار پیچ هر ساله نظر گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.

لذت پرواز در ارتفاعات زیبای گرگان را در تپه هزارپنج تجربه کنید

به گزارش سلام نو، تپه هزار پیچ در ورودی غربی شهر گرگان قرار دارد و یکی از جاهای گردشگری قدیم گرگان می باشد. نام دیگر هزار پیچ در گذشته سو گله یا سرو گله بوده است. ابن تچه در ارتفاعات شهر گرگان واقع است. بر روی این تپه یک فرستنده تلویزیونی وجود دارد. ساختار طبیعی این تپه خیلی زیبا می باشد. اطراف تپه پر از درختان بلوط است.

کلاله

ارتفاع زیاد این تپه نظر ورزشکاران زیادی را به خود جلب نموده است به طوری که به منظور پروازهای سبک از این تپه استفاده می کنند. این مکان جای خوبی برای چتر نوردی است. از بالای تپه هزار پیچ می تواند نمای زیبای شهر گرکان را مشاهد کرد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد تپه هزار پیچ این است که در دل جنگل هزار پیچ قرار گرفته است. مساحت تپه هزار پیچ ۳۰۰ هکتار است. تپه هزار پیچ هر ساله نظر گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.

جنگل ناهار خوران

 در نزدیکی این جاذبه جاهای گردشگری دیگری هم وجود دارد؛ مانند جنگل ناهار خوران و النگدره که از جمله این جاذبه ها هستند. تمام امکانات رفاهی بالای تپه هزار پیچ فراهم است.

منبع: گردشگری ۷۲۴

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید