در نزدیکی بندر گز جزیره ای به نام آشوراده وجود دارد که می توان به وسیله قایق های مسافربری به این جزیره سفر کرد. هر سال شاهد گردشگران داخلی و خارجی زیادی هستیم که از این مکان بازدید می کنند.

لذت تماشای غروب آفتاب را در اسکله بندر گز تجربه کنید

به گزارش سلام نو، اسکه بندرگز در اطراف شهرستان گرگان قرار دارد. این اسکه یکی از مناطق زیبا و دیدنی شهرستان گرگان را به خود اختصاص داده است. اسکه بندر گز بازارچه ای دارد که بخش اعظم صنایع دستی شهر در آن به نمایش گذاشته شده است.

بندر ترکمن

اگر قصد مشاهد دریا بخصوص موقع غروب آفتاب از روی اسکه را دارید که قطعا زیبایی خاصی به همراه دارد؛ حتما از این اسکله بازدید کنید. ساکنین شهر بندرگز اکثراً ترکمن هستند. اسکه بندرگز یکی از مناطق بزرگ پرورش ماهی ایران است.

شمال

گردشگران زیادی از اسکله بندر گز به منظور قایق سواری و همچنین ماهیگیری استفاده می کنند. در نزدیکی بندر گز جزیره ای به نام آشوراده وجود دارد که می توان به وسیله قایق های مسافربری به این جزیره سفر کرد. هر سال شاهد گردشگران داخلی و خارجی زیادی هستیم که از این مکان بازدید  می کنند. امکانات تفریحی و رفاهی در این مکان فراهم است. بهترین فصل بازدید از این مکان بهار و پاییز است. 

منبع: گردشگری ۷۲۴

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید