۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: 55367180

لیزر درمانی را می‌توان یک روش غیرتهاجمی برای برطرف کردن مشکل واریس دانست که در آن پرتوی نوری روی پوست متمرکز می‌شود. این پرتوی متمرکز شده، انرژی خود را دقت تمام به بافت مورد نظر منتقل کرده و باعث از بین بردن مشکلات آن می‌شود.

کلینک زیبایی بهدیس

همانطور که گفته شد، با پیشرفت‌علم و تکنولوژی روش های جدیدی برای زیباسازی ایجاد شده است. شما برای استفاده از این روش ها باید به کلینیک زیبایی مراجعه کنید. پیش از آن که به معرفی ویژگی های کلینیک های زیبایی تهران بپردازیم باید بدانیم کلینیک زیبایی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت کلینیک زیبایی در واقع یک مرکز درمانی است که با پزشکان مختلف در حوزه پوست و مو، عمومی، جراحی پلاستیک، گوش و حلق و بینی، تغذیه و… در ارتباط بوده و هریک از این پزشکان و متخصصین در زمان مشخصی در کلینیک حضور دارند. شما می توانید برای انجام روش های زیباسازی در این مراکز حضور پیدا کرده و پس از مشاوره به زیباسازی خود بپردازید.

کلینیک زیبایی بهدیس به عنوان یک کلینیک تخصصی پوست و مو کلیه فعالیت هایی زیبایی را با دکتر های متخصص صورت می دهد.بهدیس به عنوان یک کلینیک زیبایی قبل از شروع ساده ترین مورد از قبیل جراحی  تا تزریق مراجعه کنندگان را به صورت رایگان مشاوره می نمایید.

مزوژل جالپرو

همانطور که می دانید پوست انسان در سنین پیری دچار چین و چروک هایی می شود که اصلی ترین علت آن کاهش کلاژن است.  مهم ترین و اصلی ترین ماده ای که در ژل جالپرو به کار رفته است هیالونوریک اسید می باشد. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در پوست است که باعث تحریک سلول های تولید کننده کلاژن می شود. این ماده در واقع دلیل اصلی ساختار محکم و خاصیت ارتجاعی پوست می باشد. بنابراین با تزریق این ژل که خاصیت ترمیم کنندگی دارد و میزان هیالورونیک اسید در پوست افزایش می یابد. همچنین در جالپرو سایر مواد مغذی مانند آمینواسیدها، آنتی اکسیدان ها، پروتئین ها و ویتامین ها وجود دارد که تزریق آن ها به پوست نیز باعث شادابی و تقویت آن می شود. این مواد مغذی با بهبود خونرسانی باعث از بین رفتن لکه های پوستی و روشن تر شدن پوست می شوند.

کلینک زیبایی بهدیس

بهدیس کلینیک مزوژل جالپرو را به صورت کاملا حرفه ای توسط دکتر متخصص در اختیار شما مراجعه کنندگان عزیز قرار می دهد.

پروفایلو

پیری پوست معمولا به علت کاهش کلاژن و الاستین پوست می باشد. این دو ماده بسیار مهم باعث جوانی پوست شما می شوند و در سنین بالا کاهش پیدا می کنند. همانطور که گفته شد امروزه می توان با استفاده از روش هایی پیری را به تاخیر انداخته و یکی از این روش ها استفاده از ژل پروفایلو است. این ژل در واقع هیالورونیک اسید تثبیت شده است که توسط شرکت ایبسا تولید می شود. این محصول می تواند به راحتی با بافت های چربی و پوست ترکیب شده و به برطرف کردن مشکلات و آسیب های پوست شما بپردازد. این ژل را می توان یکی از کم خطرترین ژل های تزریقی دانست که بسیار طبیعی و کارساز می باشد.

پروفایلو یکی از تخصصی ترین بخش های کلینک بهدیس می باشد.شما نیازمند این هستید قبل از ترزیق پروفایلو حتما توسط دکتر متخصص کلینیک بهدیس مشاوره دریافت نمایید.

کاشت ابرو

بیشتر خانم‌ها روش‌هایی مانند تاتو و هاشور زدن ابرو را بهترین روش‌پر کردن ابروها می‌دانند اما باید بدانید که این روش‌ها دارای معایب بسیار زیادی هستند. اگر شما شناخت کافی را درباره روش‌های دیگر فرم دهی و پر کردن ابرو داشته باشید بدون شک کاشت ابرو را برای این کار انتخاب می‌کنید.

کاشت ابرو در واقع به معنای پرکردن ابروها با استفاده از موهای اطراف گوش و سر می‌باشد. در این روش زیباسازی شما می‌توانید به راحتی موهای از دست رفته ابروی خود را جبران کنید. همچنین این روش بسیار طبیعی بوده و میزان اثرگذاری آن زیاد است.

موی انسان از ارگان‌های بسیار کوچکی به نام فولیکول تشکیل شده‌است. این فولیکول‌ها در لایه میانی پوست یا درم قراردارند و زمانی‌که این فولیکول ها ضعیف شوند مو دچار ریزش می شود. در کاشت‌ابرو فولیکول‌های قسمت‌های مختلف مانند دور گوش و اطراف سر برداشته‌شده و در قسمت ابرو کاشته می‌شوند. این روش درمانی یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از ریزش‌مو و رشد مجدد آن‌ها می‌باشد. در این روش فولیکول‌ها وارد لایه میانی پوست در قسمت ابرو شده و پس‌از مدتی شروع به رشدکرده و ابروهای شما پر می‌شود.

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی

همانطورکه گفته شد، پلک ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی انسان دارند. جراحی پلک یا بلفاروپلاستی در واقع یک عمل جراحی است که برای زیباسازی و بهبود ظاهر پلک ها مورد استفاده قرار می گیرد. انسان در هر چشم دارای دو پلک بالا و پایین می باشد. در این جراحی پزشکان متخصص با برداشتن پوست اضافی پلک ها باعث رفع مشکلاتی مانند افتادگی پلک شده و به زیباسازی چشم ها می پردازند. از ویژگی های این جراحی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در این جراحی پوست اضافی و چربی اضافی پلک بالا و پایین برداشته شده و چین و چروک ها برطرف می شوند.

با استفاده از این روش می توان به جوان سازی چشم ها به عنوان مهم ترین عضو زیبایی پرداخت.

جراحی پلک نیازی به بستری شدن نداشته و با بی حسی موضعی انجام می شود.

این جراحی باید توسط پزشکان متخصص، ماهر و مراکز معتبر انجام شود تا کمترین عوارض و خطر را تجربه کنید.

لیزر فوتونا

همانطور که پیش از این گفته شد لیزر فوتونا در واقع یک دستگاه حرفه‌ای و پیشرفته لیزر است که به کمک آن می‌توانید به جوانسازی پوست بپردازید. این دستگاه که ترکیبی از دو لیزر اربیوم و ان دی یانگ است با تولید اشعه‌ای با طول موج خاص می‌تواند بیشتر مشکلات پوستی را برطرف نماید. در ادامه به توضیح تعدادی از کاربردهای این دستگاه خواهیم پرداخت.

درمان واریس

یکی از مسائل ناگواری که در سنین بالا و حتی در جوانی ممکن است برای انسان ایجاد شود، واریس می‌باشد. واریس در واقع عروق‌های زیر سطح پوست هستند که به صورت عنکبوتی نمایان شده و باعث کاهش زیبایی و حتی اعتماد به نفس افراد می‌شوند. البته این تنها مشکلی نیست که واریس ایجاد می‌کند. در بسیاری از افراد واریس با پا درد، سنگینی پا، بیقراری پا و متورم شدن مچ پا به علت زیاد ایستادن همراه است. واریس می‌تواند به دلایل مختلفی مانند بالا رفتن سن، حاملگی و ایستادن طولانی مدت ایجاد شود. امروزه روش‌های مختلفی برای رفع این مشکل ایجاد شده است که یکی از بهترین آن‌ها استفاده از لیزر فوتونا می‌باشد.

لیزر فوتونا چیست؟

لیزر درمانی را می‌توان یک روش غیرتهاجمی برای برطرف کردن مشکل واریس دانست که در آن پرتوی نوری روی پوست متمرکز می‌شود. این پرتوی متمرکز شده، انرژی خود را دقت تمام به بافت مورد نظر منتقل کرده و باعث از بین بردن مشکلات آن می‌شود. درمان با این نوع لیزر معمولا در کمتر از یک ساعت انجام شده و بدون خونریزی و بیهوشی انجام می‌شود. این روش را می‌توان پیشرفته‌ترین روش برای درمان واریس دانست.

اربیوم فرکشنال

روش اربیوم فرکشنال در واقع یکی از روش‌های جوانسازی پوست است که در آن از لیزر ابربیوم یاگ استفاده می‌شود. افرادی که قصد دارند تغییرات فوق العاده‌ای در پوست خود ایجاد کنند می‌توانند از این روش بی‌نظیر بهره ببرند. در این روش چین و چروک‌های عمیق با درد کمتر برطرف می‌شود. عوارض اربیوم فرکشنال نسبت به دیگر روش‌های جوانسازی کمتر بوده و با استفاده از این روش می‌توان چین و چروک‌های عمیق و متوسط را از بین برد. اگرچه در روش اربیوم فرکشنال پزشکان با استفاده از انرژی حرارتی لیزر به تخریب بافت سطحی پوست پرداخته و به نوعی از این روش مانند یک لایه بردار استفاده می‌کنند، اما این روش همچنان یکی از روش‌ها بی‌خطر جوانسازی شناخته می‌شود. یکی از مدرن‌ترین دستگاه‌های لیزری که به کمک آن از روش اربیوم فرکشنال استفاده می‌کنند دستگاه لیزر فوتونا می‌باشد. این دستگاه به انجام جوانسازی 4 بعدی به زیباسازی صورت شما می‌پردازد. در ادامه به توضیح جوانسازی 4 بعدی خواهیم پرداخت.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید