از مجموع ۱۳ مصدوم هشت نفر توسط سه کد آمبولانس جهت ادامه درمان به بیمارستان موسوی انتقال یافتند و ۵ نفر نیز به رغم انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی از اعزام امتناع کردند.

۱۳ مصدوم در پی واژگونی مینی‌بوس در جاده زنجان - تبریز

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: واژگونی یک دستگاه مینی بوس در جاده ترانزیتی زنجان – تبریز ۱۳ مصدوم برجای گذاشت که اقدامات درمانی برای مصدومین انتقالی به بیمارستان در حال انجام است.

دکتر داریوش تقیلو افزود: این حادثه رانندگی  امروز/سه شنبه/ ساعت : ۸:۱۰ صبح در جاده ترانزیتی زنجان – تبریز (کیلومتر ۹۰ – لاین شمالی) به وقوع پیوست که پس از اطلاع مرکز فوریتهای پزشکی استان بلافاصله سه کد آمبولانس به محل وقوع سانحه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بر این اساس سه کد آمبولانس فوریت‌های پزشکی این استان از پایگاههای سلطان آباد، ایده لو، حصار به محل اعزام شدند.

این مسوول ادامه داد: از مجموع ۱۳ مصدومی که داشت هشت نفر توسط سه کد آمبولانس جهت ادامه درمان به بیمارستان موسوی انتقال یافتند و ۵ نفر نیز به رغم انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی از اعزام امتناع کردند.

وی خاطرنشان کرد: جانمایی استاندارد پایگاه های اورژانس ۱۱۵ در این استان، کاهش زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از استانداردهای کشوری و مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار درماموریت های شهری و جاده ای به میانگین پنج دقیقه در شهر و ۱۱ دقیقه در جاده‌ها منجر شده است.

تقیلو اظهار داشت: حال مصدومان این حادثه رضایتبخش است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید