​معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از برطرف شدن معضل ضامن برای وام کارآفرینی بانوان سرپرست‌ خانوار تا ماه آینده خبر داد.

وام فوری بدون ضامن رئیسی برای زنان خانه داری | وام ۱۰۰ میلیونی بانک کشاورزی با باز پرداخت ۱۲ ماهه

به گزارش سلام نو، وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

انسیه خزعلی  با حضور در کارگاه تولید لباس نسوز صنعتی اصفهان، با اشاره به اینکه معاونت بانوان نقش ستادی دارد، اظهار داشت: سعی می‌کنیم تا جایی که امکان دارد قوانین را به نفع بانوان اصلاح کنیم و هر موردی که فکر می‌کنید در قسمت تسهیلات، حمایت‌های خاص به ویژه برای بانوان سرپرست خانوار یا خودسرپرست وجود دارد را به صورت کتبی ارائه دهید.

وی افزود: موضوع صندوق ضمانت تصویب شده  و از ماه آینده اجرایی می شود و خانم‌های سرپرست  از ماه آینده می‌توانند وام کارآفرینی تا سقف یکصد میلیون تومان دریافت کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید