آکواریوم اصفهان اولین تونل بزرگ آکواریوم در کشور است این آکواریوم که در عمق هفت متری زمین قرار گرفته است ۳۵ متر طول دارد و شامل قسمت هایی از جمله آکواریوم قاب دیواری، آکواریوم استوانه ای و آکواریوم لمسی می شود.

آکواریوم اصفهان اولین تونل آکواریومی کشور / عکس

به گزارش سلام نو، دیدن آکواریوم برای همه جذاب و شگفت انگیز است به خصوص وقتی در کنار یک سفر  به یادماندنی از چنین جاذبه ی جذابی دیدن کنید . در استان اصفهان یکی از این جاذبه های زیبا که در همه ی فصل های سال و در همه ی سنین مخاطب خاص خودش را دارد آکواریوم اصفهان است.پیشنهاد ما به این است که اگر به شهر زیبا و تاریخی اصفهان سفر کردید در کنار دیدن همه ی مکان های تاریخی و خرید سوغات و  غیره حتما از این آکواریوم هیجان انگیز دیدن کنید .در این آکواریوم هر نوع ماهی ای که فکرش را بکنید از هر غاره و دریا و دریاچه و رودخانه ای میتوانید دیدن کنید و لذت ببرید و در کنار خانواده لحظات خوشی را سپری کنید.

امکانات آکواریوم اصفهان

آدرس آکواریوم اصفهان

اعماق اقیانوس ها مملو از شگفتی هایی است که کمتر کسی توانسته به آن دسترسی داشته باشد از این رو وجود مکان هایی که تداعی کننده این گونه محیط ها باشد از شهرت بسیاری برخوردار است. در استان اصفهان  مکانی وجود دارد که این فرصت را به علاقه مندان داده است تا بتوانند از دیدن زیبایی های بیکران دریاها لذت ببرند این اثر جذاب که به آکواریوم اصفهان شناخت  شده است در شهر اصفهان در پارک نوژان و در بلوار الفت قرار گرفته است و همه روزه مورد استقبال گرم بازدید کنندگان در هر سنی قرار می گیرد.نکته جالب آن این است که خودتان میتوانید با دست یا شیشه شیر به ماهی ها غذا بدهید و واقعا از این کار لذت ببرید.

آکواریوم اصفهان کجاست؟

امکانات آکواریوم اصفهان

آکواریوم اصفهان اولین تونل بزرگ آکواریوم در کشور است این آکواریوم که در عمق هفت متری زمین قرار گرفته است ۳۵ متر طول دارد و شامل قسمت هایی از جمله آکواریوم قاب دیواری، آکواریوم استوانه ای و آکواریوم لمسی می شود این بخش ها که هر کدام تقسیمات دیگری را شامل می شود از آب های شور و شیرین برخوردار است  و می توان آبزیان پنج قاره که به ۶۵۰۰ گونه می رسد و شامل ماهی های کوچک ،زینتی ، عروس دریایی و انواع کوسه ها می شود را در این آکواریوم بی نظیر مشاهده کرد، همچنین در آکواریوم اصفهان می توان گونه های نادر و بسیار خطرناکی از آبزیان را پیدا کرد که آن هارا به طور جداگانه نگهداری می کنند تا صدمه ای به سایر آبزیان وارد نکنند. آکواریوم اصفهان که در زمره جاذبه های تفریحی قرار دارد امکاناتی را نیز جهت رفاه حال بازدید کنندگان ارائه می دهد که می توان به کافی شاپ، گیفت شاپ، پارکینگ و استودیو عکاسی اشاره کرد تا بازدید کنندگان بتوانند لحظات خوشی را در کنار عزیزانشان رقم بزنند.

شماره تماس آکواریوم اصفهان

آکواریوم اصفهان همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر آماده ارائه خدمات در هر گروه سنی می باشد.  برای تهیه بلیط مجموعه گردشگری آکواریوم اصفهان می توانید از گیشه تعبیه شده در این مجموعه  یا طریق وبسایت آکواریوم اصفهان به نشانی www.isfahanaquarium.com  استفاده کنید البته قیمت بلیط ها بر اساس هر گروه سنی و خدمات مورد نیاز بازدیدکنندگان متفاوت است همچنین  اگر تمایل به بازدید گروهی دانشجویی ، دانش آموزی یا در تعداد زیاد را داشته باشید می توانید با شماره تلفن۱۳- ۳۷۷۸۰۰۱۴-۰۳۱ هماهنگی لازم را به جا بیاورید. 

منبع: گردشگری ۷۲۴

کد خبرنگار: ۲۵
۹دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    5 5
    والا ما که رفتیم زیاد جذابیتی نداش،
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    1 3
    با بلیط گرونی که داره خیلی هم جذاب نیست
  • سعید IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    4 1
    اصفهان نصف جهان ایران سراسر زیبایی و عشق
  • امیر IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    0 0
    واقعا جذابیت نداره بلیطش خیلی گرونه
  • اصفانی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    0 0
    من ده باررفتم شکفت انگیزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید