رئیس سابق نیروهای ویژه انگلیس با اشاره به سخنان فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور گفت که درسی که تاریخ می دهد این است که برای به دست آوردن صلح باید مهیای جنگ شد.

ژنرال انگلیسی: آمادگی برای جنگ با روسیه لازم است

به گزارش سلام نو به نقل از گاردین، ژنرال «سر آدریان بردشا» رئیس سابق نیروهای ویژه انگلیس اعلام کرد که این کشور باید برای جنگ با روسیه به عنوان یک عامل بازدارنده آماده شود.

وی امروز در گفتگو با رادیو بی بی سی و با اشاره به اظهارات اخیر «سر پاتریک سندرز» فرمانده کل نیروهای مسلح انگلیس در این باره گفت: بله، وی کاملا درست می گوید. نکته این است که با آماده شدن مناسب برای جنگ و با ایجاد بازدارندگی واقعا قوی، از وقوع جنگ جلوگیری خواهیم کرد.

بردشا همچنین گفت که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه نشان داده که «آماده است تا خطر گسترش جنگ علنی در اروپا را بپذیرد».

وی افزود: وی در حال انجام این کار در اوکراین با پیامدهای بسیار وحشتناک است.

رئیس سابق نیروهای ویژه انگلیس ادامه داد: چیزی که ما باید از آن کاملا اطمینان حاصل کنیم این است که او یک راه یا فرصتی برای به راه انداختن چیزی برضد ناتو به نفع خود نبیند. ما نباید این فرصت را به او بدهیم، و آنچه ژنرال سندرز می گوید مسئله ای است که فرماندهان نظامی در طول هزار سال گفته اند مبنی بر اینکه اگر صلح می خواهید، برای جنگ آماده شوید.

پیشتر سر پاتریک سندرز اعلام کرده بود که نیروهای مسلح انگلیس باید برای نبرد مجدد در اروپا به دلیل جنگ جهانی سوم، آماده شوند.

وی با ادعای اینکه عملیات نظامی روسیه در اوکراین ثبات جهانی را متزلزل کرده است، به نیروهای مسلح انگلیس در این رابطه هشدار داد: ما نسلی هستیم که باید ارتش را برای جنگ دوباره در اروپا آماده کنیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید