این پارک کوهستانی که در شهرستان یزد قرار دارد و زیبایی خاصی به این شهر داده است، در شهر کویری و بسیار زیبای یزد، وجود این منطقه سرسبز می تواند برای گردش و تفریح بسیار مناسب باشد.

پارک کوهستان یزد گزینه‌ای مناسب برای گردشگری

به گزارش سلام نو، پارک ها یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری در هر شهر به شمار می روند که برای پیک نیک افراد محلی و مسافرین می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. برای گردشگرانی که از استان یزد دیدن می کنند و می خواهند یک پارک را برای اقامت و برپا کردن چادرهای مسافرتی انتخاب کنند، پارک کوهستان یزد می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود.

پارک کوهستانی یزد

این پارک کوهستانی در دو فاز ساخته شده است و به یکی از اصلی ترین مراکز گردشگری در این شهر به شمار می رود. برخورداری از امکانات بسیار مناسبی که در این پارک تعبیه شده است و وسایل تفریحی که این پارک دارا می باشد، پارک کوهستان یزد می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. این پارک کوهستانی که در شهرستان یزد قرار دارد و زیبایی خاصی به این شهر داده است، در شهر کویری و بسیار زیبای یزد، وجود این منطقه سرسبز می تواند برای گردش و تفریح بسیار مناسب باشد.

یزد

شهربازی مخصوص کودکان و بزرگسالان و همچنین قایق رانی در دریاچه می تواند اوقات بسیار خوشی را برای شما رقم بزند. برای اینکه گرمای کویری را کمتر احساس کنید، علاوه بر دریاچه جوی های پر آب و آبنمای موزیکال را می توان از دیگر امکانات مناسب پارک کوهستانی یزد دانست. این پارک که در دو فاز ساخته شده است همچنان در حال پیشرفت است و در آینده به یکی از بهترین پارک های کوهستانی در کشور تبدیل خواهد شد.

گردشگری

امکانات رفاهی که برای مسافرین در این پارک در نظر گرفته شده است می تواند اقامت خوشی را برای آنها ایجاد کرده است. در صورتی که به شهر یزد سفر می کنید و قصد دارید همراه با خانواده در محیطی امن، کمپینگ داشته باشید می توانید از قسمتی استفاده کنید که مخصوص برپا کردن چادر مسافرتی است، سرویس بهداشتی، بوفه فروش مواد غذایی و ساندویچ فروشی از دیگر امکاناتی است که می تواند برای مسافریت بسیار کاربردی به شمار رود.

منبع: گردشگری ۷۲۴  

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید