متهمان به محض مشاهده پلیس با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شدند که ستوان دوم مصطفی سوسرائی مامور خدوم انتظامی حین تعقیب و گریز سارقان به کابل برق فشار قوی برخورد کرد و به علت شدت جراحت در بیمارستان به خیل همکاران شهیدش پیوست.

یک پلیس در آزادشهر به شهادت رسید / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، ستوان دوم مصطفی سوسرائی مامور انتظامی آزادشهر در حین انجام وظیفه و تعقیب و گریز برای دستگیری سارقان به کابل برق فشار قوی برخورد کرد و به دلیل آسیب شدید وارده به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: بامداد امروز این همکار وظیفه شناس انتظامی آزادشهر برای بررسی سرقت کابل برق و دستگیری سارقان به یکی از مناطق شهرستان اعزام شد.

سردار محمدسعید فاضل دادگر اظهار داشت: متهمان به محض مشاهده پلیس با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شدند که همکار خدوم انتظامی حین تعقیب و گریز سارقان به کابل برق فشار قوی برخورد کرد و به علت شدت جراحت در بیمارستان به خیل همکاران شهیدش پیوست.

سردار دادگر ضمن تسلیت عروج شهادت گونه ستوان‌دوم سوسرائی، خاطرنشان کرد: جان برکفان ولایت در لباس مقدس پلیس همواره نشان داده‌اند برای دفاع از امنیت و آرامش مردم تا پای جان تلاش خواهند کرد.

وی گفت: ۲ سارق کابل برق با تلاش ماموران انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

شهرستان آزادشهر با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید