سهیل مهدی، رییس کمیته برگزاری لیگ برتر گفت: منتظریم که نظر سرمربیان را هم بشنویم. ۲۰ مرداد از نظر ما تاریخ شروع لیگ برتر است.

احتمال برگزاری سوپرجام بعد از شروع لیگ برتر

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، سهیل مهدی در حاشیه برگزاری جلسه افسران امنیتی در مورد نشست با سرمربیان لیگ برتری برای برنامه ریزی لیگ گفت: یک هم‌اندیشی بود اما دیدیم قراردادها قطعی نیست و سرمربیان بالای تیمشان نیستند و در حال مذاکرات هستند. ما منتظریم سرمربی ۱۲ تیم مشخص شود.

وی افزود: برنامه ما مشخص است و می‌توانیم اعلام کنیم اما منتظریم که نظر سرمربیان را هم بشنویم. ۲۰ مرداد از نظر ما تاریخ شروع لیگ برتر است.

او در مورد تعطیلی زودهنگام لیگ برای جام جهانی اظهار داشت: من همیشه عرض کردم خط قرمز برگزاری ما لیگ برتر است. ما موظفیم برنامه را بنا بر فرجه زمانی اعلام کنیم. اما نهایتا در اختیار تیم ملی هستیم و اگر برنامه نهایی شود، باید به تصویب دبیرکل برسد که مسئول تیم ملی هم هستند.

رییس کمیته برگزاری در همین خصوص ادامه داد: بازیهای دوستانه و بحث تیم‌ملی همه برمی‌گردد به دفتر رییس فدراسیون و دبیرکل فدراسیون. ما اگر ابلاغ داشته باشیم رسیدگی خواهیم کرد و گمانه‌زنی سایر نهادها، نهایتا متمرکز می‌شود در برنامه تیم ملی و ما سعی می‌کنیم خودمان را در این نقطه متمرکز کنیم.

مهدی در مورد سهمیه لیگ قهرمانان توضیح داد: بحث چهار سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، در اختیار کمیته صدور مجوز حرفه‌ای است و حتما با مشورت ریاست فدراسیون و هیئت رییسه سازمان لیگ است و باید از طریق فدراسیون اعلام شود.

او درباره زمان برگزاری سوپرجام گفت: ما ۲۰ مرداد شروع لیگ را داریم که بعد از ایام عاشورا و تاسوعا است. ما سعی می‌کنیم لیگ را با سوپرجام شروع کنیم که با شادی است و سعی می‌کنیم در فرصت مناسب لیگ را با سوپرجام آغاز کنیم.

وی راجع به زمان قرعه کشی عنوان کرد: قرعه کشی را هم ابتدا باید برنامه زمانبندی لیگ را قطعی کنیم و بعد برای قرعه‌کشی در خدمت شما هستیم.

او درباره زمان نیم فصل لیگ برتر گفت: تمام فشار ما این است که نیم فصل مصادف با جام جهانی باشد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید