عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان درباره تعویق جلسه مشترک مدیران باشگاه با علیرضا منصوریان گفت: بله این جلسه به تعویق افتاده است.

به دنبال گزینه دیگری برای هدایت صنعت نفت آبادان نیستم

به گزارش سلام نو، روح‌اله محمدی در گفتگو با ایلنا در خصوص امکان عدم میزبانی ورزشگاه تختی آبادان در لیگ بیست و دوم اظهار داشت: پس از حادثه متروپل و در راستای شناسایی ساختمان ها و اماکن دارای ایرادات ایمنی، اداره مهندسی و ایمنی پالایشگاه نفت آبادان کلیه ساختمان‌های مربوط به این پالایشگاه را بررسی کرد. از آنجا که مالک ورزشگاه تختی، پالایشگاه آبادان است این سازه هم مورد بررسی قرار گرفت که ایراداتی بر بخشی از این ورزشگاه گرفته شده و در حال حاضر کارشناسان و همکارانمان در این پالایشگاه در حال بررسی میزان خطر و تمهیدات لازم برای برطرف کردن مشکلات مربوطه هستند. لیکن اگر این تمهیدات به زمان شروع لیگ نرسد احتمال دارد تا حل مشکلات ایمنی، ما ورزشگاه جایگزین معرفی کنیم. 

وی افزود: برای ورزشگاه میزبان و جایگزین بازی های خانگی صنعت نفت، قاعدتا ۳ گزینه داریم. اهواز، مسجد سلیمان یا خرمشهر. با توجه به وضعیت چمن و امکانات ورزشگاه خرمشهر احتمال اینکه به سراغ این ورزشگاه کمتر از سایر گزینه هاست. چرا که با توجه به عدم نگهداری مناسب ورزشگاه مذکور طی یکی دو سال گذشته حداقل حدود ۱۰ میلیارد بودجه برای بازسازی و بهسازی آن مورد نیاز است.

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت:‌چمن آن هم وضعیت خوبی نداشت. حتی اگر بخواهیم عمل کشت چمن را انجام بدهیم بیشتر از یک ماه طول می‌کشد. البته یک احتمالی هم وجود دارد که ورزشگاه تختی بدون حضور هواداران یا با ظرفیت کمتر، میزبان بازی‌های صنعت نفت آبادان باشد که البته همه این مسائل به اعلام نهایی نتایج بررسی های کارشناسان مربوطه در چند روز آینده بر میگردد سپس باید این موارد را بررسی و جمع بندی کنیم.

محمدی در خصوص تعویق جلسه مشترک مدیران صنعت نفت با علیرضا منصوریان گفت: بله این جلسه به تعویق افتاده است. ما فعلاً دنبال گزینه دیگری برای هدایت تیم نیستم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید