احترام متحرک مدرن به پاکیزگی و خداپرستی. ما می‌توانیم ادامه دهیم، اما مطمئن هستیم که شما به این نکته پی می‌برید.

حمام‌های عجیب از سراسر جهان / عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: آیا می‌دانستید که می‌توانید دوش اجاره کنید؟ اکثر مردم با ایده کرایه توالت‌های قابل حمل روبرو هستند، اما کرایه دوش به سطح آگاهی عمومی مانند توالت‌های قابل حمل خوب قدیمی نرسیده است. ما به دوش‌های قابل حمل خود بسیار افتخار می‌کنیم. آنها آثار هنری پلاستیکی هستند. ادای احترام متحرک مدرن به پاکیزگی و خداپرستی. ما می‌توانیم ادامه دهیم، اما مطمئن هستیم که شما به این نکته پی می‌برید.

اگر در حال بازسازی، ساخت و ساز، کمپینگ یا کار در یک محل کار کثیف و آلوده هستید، دوش‌های قابل حمل به وزن طلا می‌ارزند. آنها برای اجاره کوتاه مدت یا بلندمدت در دسترس هستند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را به شلنگ باغچه خود متصل کنید و سیستم گرمایش آنها اطمینان حاصل می‌کند که با تکان دادن یک سوئیچ در بخار آب راحت می‌شوید. ما اتاقک‌های تمیزی خود را در هر نقطه از منطقه خدمات خود، که بیشتر مناطق جنوب شرقی کوئینزلند است، تحویل می‌دهیم.

حمام رشته فرنگی رامن

این حمام خانواده نودل رامن در ژاپن مطمئنا یکی از آیین‌های حمام عجیبی است که ما دیده‌ایم. اگر بازسازی حمام شما آنقدر ادامه دارد که مجبور می‌شوید به عنوان خانواده در یک کاسه غول پیکر از رامن حمام کنید، واقعا باید تا زمانی که همه چیز مرتب شود، دوش بگیرید.

سیستم حمام قابل حمل برای نمایشگاه داران

حمام‌های عجیب از سراسر جهان / عکس

ما به چند دلیل، سیستم‌های حمام قابل حمل مانند کوروت 1965 را با دو حمام و یک توالت به رقبای خود توصیه نمی‌کنیم. اولین و مهمترین مورد این است که شما احتمالا دستگیر خواهید شد. دوش‌های قابل حمل ما بسیار زیباتر و راحت‌تر هستند.

حمام قهوه

می‌توانیم به راه‌های بهتری برای دریافت کافئین روزانه‌مان مانند حمام قهوه بیاندیشیم. نفس قهوه با قهوه BO خیلی خوب نیست. راه‌های بسیار بهتری برای رعایت نظافت شخصی وجود دارد، مانند دوش‌های قابل حمل.

جعبه صابون و وان حمام

حمام‌های عجیب از سراسر جهان / عکس

یکی دیگر از سیستم‌های حمام قابل حمل که توسط یکی از رقبای ما ساخته شده است. اگر احساس می‌کنید که هنگام رفتن به محل کار در ترافیک گیر کرده‌اید و حمام صبحگاهی ایده خوبی به نظر می‌رسد.

حمام آتشفشانی

حمام‌های عجیب از سراسر جهان / عکس

اگر از این حمام گل آتشفشانی احیاکننده در کارتاخنا در سواحل کارائیب بازدید می‌کنید، بهتر است امیدوار باشید که دوش قابل حمل نیز در محل داشته باشند یا اینکه سفر به شدت خراب می‌شود.

آبگرم کودک

حمام‌های عجیب از سراسر جهان / عکس

اکنون این یکی واقعا زیبا است و ما آن را برای کمک به حذف تصویر دوش لذت بخش بازسازی کننده از ذهن شما درج کرده‌ایم. دوش‌های قابل حمل ما بسیار شگفت‌انگیز هستند، اما به سادگی نمی‌توانند با این آبگرم کودک برای زیبایی محض رقابت کنند.

کد خبرنگار: ۲۱
۷دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    0 0
    عجبا
  • بهمم IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    0 0
    چه باجال
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    0 0
    چه باحال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید