در اینجا برخی از توقف‌های کلیدی در مسیر هلال آمتراک آمده است، اما می‌توانید مسیر کامل را در اینجا مشاهده کنید.

عکس قطاری در آمریکا که از روی دریاچه عبور می‌کند

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: مسیر هلال آمتراک به شما این امکان را می‌دهد که از خوردن یک تکه پیتزا در منهتن به لذت بردن از موسیقی جاز و لباس‌های رنگارنگ در نیواورلئان بروید، با توقف‌های هیجان انگیز زیادی در طول مسیر.

محبوبیت سفر آهسته با افزایش مجدد صنعت گردشگری و تنظیم پروتکل‌ها و محدودیت‌های کوید ۱۹ ادامه می‌یابد. مسافران می‌خواهند خود را در تجربیات خود غرق کنند و وقت خود را از مکانی به مکان دیگر صرف کنند و یک راه عالی برای انجام این کار سفر با قطار است.

مسیر هلال آمتراک روزانه بین شهر نیویورک و نیواورلئان انجام می‌شود و به ۳۲ ایستگاه در سراسر جنوب شرقی ایالات متحده خدمات رسانی می‌کند. در حالی که می‌توانید بلیطی بخرید که تمام طول مسیر را برای شما طی کند (یک سفر ۳۰ ساعته با امکانات رفاهی فراوان)، مسافرانی که به دنبال پیاده شدن و کاوش در مقاصد مختلف هستند، باید بلیط‌های مخصوص توقف را خریداری کنند. چه بخواهید از فیلادلفیا به آتلانتا بروید، یا شارلوت، کارولینای شمالی، به ویلمینگتون، دلاور، مسیر هلال شما را به راحتی از نقطه A به نقطه B می‌آورد.

در اینجا برخی از توقف‌های کلیدی در مسیر هلال آمتراک آمده است، اما می‌توانید مسیر کامل را در اینجا مشاهده کنید.

شهر نیویورک - سالن قطار موینیهان

عکس قطاری در آمریکا که از روی دریاچه عبور می‌کند

سفر بسته به جهت سرویس در قلب منهتن آغاز می‌شود (یا به پایان می رسد). حداقل یک روز را برای دیدن هر چه بیشتر شهر نیویورک وقت بگذارید. سنترال پارک، موزه هنر متروپولیتن، های لاین، و ساختمان امپایر استیت باید در لیست بازدیدکنندگانی که برای اولین بار بازدید می‌کنند قرار گیرند. انتظار داشته باشید که این پیاده روی باعث افزایش اشتها شود: برای صبحانه یک نان شیرینی در نیویورک و برای ناهار یا شام یک پیتزا بگیرید.

واشنگتن دی سی - ایستگاه اتحادیه

همانطور که قطار به ایستگاه یونیون می‌رود، شما شروع به احساس فشار از مرکز سیاسی کشور خواهید کرد. در حالی که می‌توانید هفته‌ها به کاوش در عناصر فرهنگی واشنگتن، دی سی بپردازید، چند ساعت پیاده‌روی در مرکز خرید ملی به این معنی است که یادبود مارتین لوتر کینگ جونیور، یادبود لینکلن، یادبود کهنه سربازان جنگ کره و بسیاری از مکان‌های مهم دیگر را خواهید دید. اگر زمان مناسبی داشته باشید، ممکن است شکوفه‌های گیلاس را نیز ببینید.

شارلوتزویل، ویرجینیا - ایستگاه اتحادیه شارلوتزویل

عکس قطاری در آمریکا که از روی دریاچه عبور می‌کند

با نزدیک شدن به شارلوتسویل، محل دانشگاه معتبر ویرجینیا، برنده جوایز و طیف وسیعی از مقاصد آشپزی که از فرهنگ مزرعه به سفره شهر بهره می‌برند، تپه‌های بوقلمونی ویرجینیا نمایان می‌شوند. برای هر مسافری که در شارلوتزویل کاوش می‌کند، چیزی وجود دارد، از پیچ در پیچ در امتداد مرکز خرید تاریخی مرکز شهر سنگفرش‌شده با آجر گرفته تا پیمودن مسیرها و حلقه‌های پیاده‌گردی منطقه.

آتلانتا- ایستگاه پیچتری آتلانتا

عکس قطاری در آمریکا که از روی دریاچه عبور می‌کند

ماه‌ها طول می‌کشد تا همه چیز را در شهر شلوغ آتلانتا تجربه کنید، از جمله فضاهای سبز نمادین، غذاهای محلی و موزه‌های درجه یک. با این حال، اگر فقط چند روز فرصت دارید، حتما بلیط آکواریوم جورجیا را تهیه کنید و طعم های نامحدود را در Ponce City Market امتحان کنید.

نیواورلئان، لس آنجلس - ترمینال مسافربری اتحادیه

عکس قطاری در آمریکا که از روی دریاچه عبور می‌کند

توقف نهایی در مسیر هلال، نیواورلئان، لوئیزیانا، جایی است که موسیقی جاز، Cajun و Creole Food و معماری شگفت انگیز برای ایجاد یک شهر یک نوع از یک نوع شهر است. بازدیدکنندگان می‌توانند هر زمان از سال به دست آوردن در ماهیت جشن بزرگ استفاده کنند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید