به همین دلیل است که فرد باید فهرستی از نکات آرایشی در سفر تابستانی داشته باشد تا از مراقبت از پوست خود، هم برای مردان و هم برای زنان، اطمینان حاصل شود.

نکاتی برای آرایش در سفرهای تابستانی

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: قرار گرفتن در معرض نور خورشید می‌تواند بیشتر از آنچه تصور می‌کنید به پوست شما آسیب برساند. به غیر از اشعه ماوراء بنفش و آلودگی، عوامل دیگری نیز وجود دارد که اگر برای مدت طولانی با آرایش در زیر نور خورشید باشید، به خصوص در تابستان، تأثیرگذار است. پوست درخشنده شما را طوری کدر می‌کند که با آرایش بدتر می‌شود. به همین دلیل است که فرد باید فهرستی از نکات آرایشی در سفر تابستانی داشته باشد تا از مراقبت از پوست خود، هم برای مردان و هم برای زنان، اطمینان حاصل شود.

نکات آرایشی در سفر تابستانی

کاغذهای بلاتینگ دستی

نکاتی برای آرایش در سفرهای تابستانی

هیچ فصلی مثل تابستان‌ عرق نمی‌کنید. بهترین ایده این است که کاغذهای بلاتینگ را در دسترس داشته باشید تا هرگونه عرق اضافی یا تجمع چربی روی صورت و گردن خود را پاک کنید. همچنین کمک می‌کند لکه‌های عرق روی لباس‌های مسافرتی شما باقی نماند. اگر پوست چرب دارید، داشتن چنین دستمال‌هایی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

از اسپری میست استفاده کنید

اسپری صورت با میست دو مزیت آشکار دارد: ظاهری فوری به صورت شما می‌بخشد و احساس بهتر و شادابی بیشتری نسبت به قبل به شما می‌دهد. در روزهای گرم تابستان و در سفرهای طولانی، یک بطری از این اسپری را در دسترس داشته باشید. این یکی از بهترین نکات آرایشی در سفر است که می‌توانید اجرا کنید. می‌توانید عرق خود را پاک کنید و صورت خود را اسپری کنید تا ظاهری درخشان و ظاهری فوری داشته باشید.

روی لباس راحت سرمایه گذاری کنید

این درست است که ممکن است مجبور باشید به خصوص در هنگام کار شکل خاصی داشته باشید. باید لباس‌های رسمی یا لباس‌هایی از این قبیل بپوشید که باعث ایجاد احساس ناراحتی و عرق کردن در شما می‌شود. در چنین شرایطی، به سراغ لباس‌های مسافرتی بروید که مد روز و شیک هستند و در عین حال راحت و مطبوع هستند. روی رنگ‌های روشن و الگوهای ظریف سرمایه‌گذاری کنید تا ظاهری تابستانی به شما ببخشد.

پوست خود را مرطوب کنید

تجمع بیش از حد چربی و عرق باعث خشک شدن پوست شما در دراز مدت می‌شود. با استفاده از یک لایه مناسب مرطوب کننده بر روی پوست خود که مانند صورت، گردن و دست‌ها پس از حمام در معرض دید قرار می‌گیرد، این مشکل را برطرف کنید. درست قبل از اینکه از خانه بیرون بروید، کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. به یاد داشته باشید که در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید تا کمبود آب بدن باعث خشکی پوستتان نشود.

از پودر ماندگار استفاده کنید

با استفاده از پودری ماندگار روی پیشانی، گونه‌ها و اطراف بینی، فهرست چک‌لیست زیبایی و مراقبت از پوست خود را یک درجه بالاتر ببرید. این به جذب تمام رطوبت و تجمعی که ممکن است در طول روز روی صورت شما قرار بگیرد کمک می‌کند. به یاد داشته باشید که آن را 2 تا 3 بار در روز یا در صورت نیاز تکرار کنید.

نکات آرایشی در سفر تابستانی فقط برای خانم‌ها

همانطور که قبلا ذکر شد، فقط رنگ‌های ملایم را انتخاب کنید که به صورت شما درخشش طبیعی و درخشانی می‌بخشد به جای اینکه همه چیز را با رنگ‌های درخشان و پر صدا درآورید. ظاهر شفاف ظاهری حرفه‌ای‌تر به شما می‌دهد تا چهره‌ای پر از آرایش.

درخشش را از بین ببرید

آرایش بیش از حد برای ظاهر تابستانی به خصوص در طول روز توصیه نمی‌شود. برای داشتن ظاهری بسیار ظریف‌تر، آن را در فهرست چک‌های زیبایی خود قرار دهید. این اطمینان حاصل می‌کند که آرایش شما به جای اینکه در وسط روز روی صورت شما بماند، برای مدت طولانی‌تری باقی می‌ماند.

از محصولات آرایش ضد آب استفاده کنید

استفاده از محصولات آرایش ضد آب از ظاهر صورت شما حتی زمانی که زیر نور آفتاب هستید مراقبت می‌کند. با این حال، استفاده منظم از این محصولات ممکن است در یک دوره زمانی معین آسیب خاصی به پوست شما وارد کند. از این رو، استفاده از آن را فقط به چند بار در ماه یا فقط در مواقعی که موقعیت‌های حرفه‌ای خاص نیاز به آن دارند، محدود کنید.

نتیجه

تمام نکات ذکر شده در بالا برای آرایش تابستانی در سفر با در نظر گرفتن آسایش روزانه افرادی طراحی شده اند که باید برای مدت طولانی زیر نور آفتاب باشند. اینها نکات کاربردی برای مردان و زنانی است که به طور روزانه ساعات طولانی سفر می‌کنند، به خصوص در شهرهایی که گرما و آلودگی در آن ها در حال افزایش است و می‌تواند مانع آرایش شما شود. مطمئن شوید که این تاکتیک‌ها را برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید و حفظ آرایش خود تا زمانی که تابستان تمام می‌شود مفید خواهد بود.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید