در جریان غرق شدگی، پنج نجات یافته و یک فوتی در دریای محمودآباد بر جای ماند.

غرق شدن هم زمان ۶ نفر در دریای محمودآباد + علت چه بود؟ / فیلم

به گزارش سلام نو، عصر روز شنبه ۲۸خرداد ماه ۱۴۰۱  یک خانواده شش نفره از اهالی استان خراسان رضوی شهرستان مشهد برای شنا وارد آب های ساحلی در دریای ۲۰/۱ شهرستان محمودآباد در منطقه ممنوعه شدند. در حالی که این افراد به دنبال گرفتار آمدن در میان امواج دریا، اسیر دریا شده بودند،  بلافاصله ناجی ایمان علیزاده  به همراه تعدادی از حاضران در ساحل برای نجات آنها خود را به آب زدند. دقایقی بعد در دوئل میان دریا و ناجیان،  هر شش غریق از آب بیرون آورده شدند.

افراد نجات یافته که وضعیت جسمانی مناسبی نداشتند، بلافاصله توسط نیروهای اورژانس که به منطقه اعزام شده بودند تحت اقدامات  احیا قرار گرفته و سپس به بیمارستان منتقل شدند.

 اما متاسفانه  علی رغم تلاش های تیم پزشکان بیما ستان یکی از آنها تسلیم مرگ شده و جان خود را از دست داد.  

بر اساس اظهارات شاهدان عینی حادثه، با توجه به شرایط غرق شدگان اگر حضور به موقع ناجی نمی بود هر شش نفر جان خود را از دست میدادند.

فتاحی رئیس بیمارستان محمودآباد: هم در این باره گفت: اعضای یک خانواده مشهدی که در ساحل دریای ۱۸ شنا می‌کردند، بنا به اظهار یکی از اعضای خانواده؛ به علت امواج دریا دچار حادثه شدند و جریان آب آن‌ها را به قسمت عمیق دریا برد.

در این حادثه، جوان ۲۷ ساله این خانواده جان خود را از دست داد و ۵ عضو دیگر خانواده با عملیات احیاء صورت گرفته، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و از شرایط مساعد تری برخوردار هستند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید