منطقه کمر سرخ از نظر آب و هوایی بسیار مطلوب و منطقه حاصلخیز و پر ابی  است. دو رشته کوه در این جا وجود دارد که بلند ترین قله آن کمر سرخ می‌باشد.

کمرسرخ معدنی برای داروهای گیاهی

به گزارش سلام نو، شمال سرایان و استان خراسان جنوبی قرار دارد،‌ از ارتفاعات مشرف به روستای نوده آغاز شده و به ارتفاعات مشرف به روستای دره‌باز شهرستان قائن ختم می‌شود.

منطقه شکار ممنوع کمرسرخ، معدن داروهای گیاهی (۱۴۰۰)|تمام اطلاعات موردنیاز  برای سفر

منطقه گردشگری کمر سرخ در شهرستان سرایان  واقع در خراسان جنوبی می باشد. منطقه کمر سرخ طبیعت بسیار زیبا و حیات وحش گوناگونی دارد. علاوه بر آن به دلیل منحصر به فرد بودن این منطقه گیاهان دارویی زیاد و گونه های جانوری متنوعی وجود دارد. درخچه های موجود در دامنه کوه های کمر سرخ به زیبایی و شگفتی آن افزوده و سبب شده است که بیشتر مورد توجه گردشگران قرار بگیرد.

منطقه کمر سرخ از نظر آب و هوایی بسیار مطلوب و منطقه حاصلخیز و پر ابی  است. دو رشته کوه در این جا وجود دارد که بلند ترین قله آن کمر سرخ می باشد. رشته کوه هایی به نام های رشته کوه قهستان که در غرب شاسکو واقع است و همچنین رشته کوه آهنگران که در شرق آن سر به فلک کشیده اند.

منطقه شکار ممنوع کمرسرخ، معدن داروهای گیاهی (۱۴۰۰)|تمام اطلاعات موردنیاز  برای سفر

لازم به ذکر است هر ساله تعداد گردشگرانی زیادی از این منطقه دیدن می کنند. اگر قصد دارید به گردش بروید منطقه کمر سرخ را فراموش نکنید و از زیبایی هایی که خداوند شامل حالش کرده است دیدن نمایید.

منبع: گردشگری ۷۲۴

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید