سفر رفتن و خوش گذراندن واقعا کیف می‌دهد. یعنی تقریبا بیشتر افراد به این کار علاقه دارند. البته مطمئنا در دایره آدم‌های اطراف همه ما کسانی هم هستند که حتی دوست ندارند تا سر کوچه بروند که ما با آنها کاری نداریم. 

می‌خواهید برای تعطیلات ویلا اجاره کنید؟ با پینورست برنامه‌ریزی را ساده کنید

اگر سفر برو حرفه‌ای هستید مطمئنا می‌دانید که چه کارهایی باید انجام دهید و تقریبا این کارها تبدیل به یک روتین برای شما شده‌اند. اما اگر دفعات اولی است که با دوستان یا خانواده به سفر می‌روید بهتر است که از قبل برنامه‌ریزی کنید. مطمئنا وقتی خسته به مقصد می‌رسید نمی‌خواهید از هم‌سفرهایتان بپرسید که: «راستی چه کسی ویلا را رزرو کرده؟»

برای رزرو ویلا هم کار خاصی نباید انجام دهید. می‌توانید خیلی راحت به کمک سایت‌هایی مثل پینورست‌ اقامتگاه مورد نظر خودتان را پیدا و رزرو کنید. 

قبل از اینکه رزرو خود را نهایی کنید هم خوب است به یک سری نکات دقت کنید که ما همه را به شما می‌گوییم.

مقصد را درست انتخاب کنید!

اگر به‌صورت گروهی سفر می‌کنید بهتر است اول بر سر شهری که می‌خواهید به آن سفر کنید به توافق برسید. همیشه نظر جمع بهتر از نظر یک فرد است. 

نکته دیگر این است که انتخاب شهر مقصد مهم‌تر از ویلا است. یعنی اول ویلا را انتخاب نکنید و بعد ببینید که باید به کدام شهر سفر کنید. چون مطمئنا نمی‌خواهید همه زمان خود را در ویلا بگذرانید و گشت زدن و تفریح کردن در شهر هم جزوی از سفر است. 

مازندران و شهرهای معروفش مثل متل‌قو و نمک‌آبرود همیشه جزو مقصدهای پرطرفدار برای تعطیلات هستند. به‌همین دلیل هم در تعطیلات جای سوزن انداختن در آنها نیست. پس ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که سراغ شهرهایی مثل چالوس بروید؛ چالوس هم امکانات رفاهی و هم دریا و جنگل قشنگی دارد. خلاصه یک شهر کوچک اما همه چیز تمام است.

می‌خواهید برای تعطیلات ویلا اجاره کنید؟ با پینورست برنامه‌ریزی را ساده کنید

دنبال چه تعطیلاتی هستید؟

حالا که تصمیم گرفتید به کدام شهر سفر کنید باید یک تصمیم دیگر هم بگیرید؛ اینکه ترجیح می‌دهید در سفر چه کنید.

یعنی اینکه می‌خواهید یک تعطیلات آرام داشته باشید و فقط از همراهی دوستان و خانواده لذت ببرید؟ در استخر ویلا شنا کنید؟ غروب در تراس بنشینید و از هوای خوب و نوشیدن چای لذت ببرید؟ غذای خوب بخورید و هر روز بساط کباب و آتش راه بیاندازید؟ گروهی در حیاط وسطی یا والیبال بازی کنید؟ 

اگر جواب این سوال‌ها را برای خودتان مشخص کنید می‌توانید خیلی راحت‌تر و سریع‌تر ویلای مورد نظرتان را پیدا کنید. یعنی اینکه آیا ویلا استخر داشته باشد، تراس و بالکن بزرگ برایتان مهم است یا ترجیح‌ می‌دهید که حیاط آن باصفا و پر از درخت باشد.

محل حدودی ویلا را انتخاب کنید

شاید بپرسید که مشخص کردن محل حدودی ویلا به چه معنی است؟ منظورمان این است که از خودتان بپرسید که دوست دارید نزدیک ساحل باشید؟ منظره جنگل و کوه را ترجیح می‌دهید؟ اهل تفریح و خرید هستید؟

اگر دوست دارید بتوانید هر زمانی که خواستید با پای پیاده به ساحل بروید و از دریا و صدای موج‌ها لذت ببرید بهتر است یک ویلای ساحلی اجاره کنید. اگر جنگل و کوه را به دریا ترجیح می‌دهید می‌توانید سراغ ویلاهای دور از مرکز شهر و روستاهای اطراف بروید. برای کسانی که اهل شکم‌گردی و خرید هستند بهترین گزینه همان ویلاهای نزدیک به خیابان اصلی است. 

شما می‌توانید لیست اقامتگاه‌ های چالوس که در پینورست‌ برای شما گلچین شده‌اند را ببینید و از بین آنها با خیال راحت انتخاب کنید. 

امکانات رفاهی ویلا را چک کنید

تمامی ویلاهایی که پینورست‌ برای شما گلچین کرده امکانات رفاهی خوبی دارند و در واقع نیازی نیست که چیزی با خودتون همراه ببرید. یعنی کافی است فقط چمدانتان را جمع کنید و به سمت مقصد راه بیفتید. اما به‌قول معروف کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند و چک کردن بعضی چیزها بد نیست. 

مثلا اگر تعدادتان زیاد است حتما چک کنید که آیا در ویلا تخت‌ یا رخت‌خواب به تعداد هست یا نه. اگر ویلا استخر دارد حتما از دستگاه تصفیه یا سرد و گرم بودن آب مطمئن شوید. مخصوصا اگر هوا کمی سرد است نگاه کنید که آیا استخر فضای باز یا سرپوشیده است.

می‌خواهید برای تعطیلات ویلا اجاره کنید؟ با پینورست برنامه‌ریزی را ساده کنید

خرج سفر در تعطیلات زیاد نیست؟

همین اول بگوییم که شهر چالوس که ما به شما پیشنهاد دادیم از بقیه شهرهای اطرافش ارزان‌تر است. با این وجود درست است که معمولا در تعطیلات هزینه اجاره ویلا بیشتر از روزهای عادی است. اما با انجام بعضی کارها می‌شود کمی هزینه‌ها را کاهش داد. 

اینکه به‌صورت گروهی سفر کنید خیلی می‌توانید در کم‌تر شدن هزینه‌ها نقش داشته باشد. چون کل هزینه اجاره ویلا بین افراد حاضر تقسیم می‌شود و دیگر به کسی فشار نمی‌آید. 

یک چیز دیگر هم اینکه اگر خودتان در خانه غذا درست کنید و تمام وعده‌های غذایی را در رستوران میل نکنید باعث می‌شود هزینه‌ها کاهش پیدا کند. 

از کجا ویلا برای تعطیلات اجاره کنیم؟

پینورست یک پلتفرم آنلاین برای اجاره اقامتگاه در تمام شهرهای ایران است. در پینورست همه‌چیز به ساده‌ترین شکل طراحی شده تا مهمان‌ها بتوانند خیلی راحت و سریع اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا کنند.

یکی از مزیت‌های پینورست این است که به‌صورت ۲۴ ساعته در کنار مهمان‌هایش است. تیم پشتیبانی همیشه حاضر است تا در صورت وجود کوچک‌ترین مشکل شما را راهنمایی کند. ما همیشه به آرامش، بهداشت و پاکیزگی، حفظ حریم شخصی و امنیت مهمان‌هایمان اهمیت ویژه می‌دهیم. 

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید