سخنگوی وزارت نفت با تاکید بر اینکه این وزارتخانه دستوری برای جمع‌آوری کارت سوخت جایگاه‌ها صادر نکرده است، گفت: دولت برنامه‌ای برای تغییر قیمت و سهمیه نرخ ندارد.

اطلاعیه جدید وزارت نفت درباره تغییر قیمت و سهمیه بنزین
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا،  سخنگوی وزارت نفت با تاکید بر اینکه این وزارتخانه دستوری برای جمع‌آوری کارت سوخت جایگاه‌ها صادر نکرده است، گفت: دولت برنامه‌ای برای تغییر قیمت و سهمیه نرخ ندارد.

به گزارش شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، «علی فروزنده» در رابطه‌ با اینکه وزارت نفت برنامه‌ای برای جمع‌کردن کارت‌های سوخت جایگاه‌داران ندارد، گفت: ما ترجیح می‌دهیم مردم با کارت سوخت خودشان بنزین آزاد را مصرف کنند.

وی در خصوص اخبار واصله در این راستا گفت: باید بررسی کنیم که آیا گزارش جدی در تهران و کرج وجود دارد یا خیر؟.

فروزنده در واکنش به درج بنر این خبر در یکی از جایگاه‌های سوخت کرج، گفت: به جایگاه‌ها ابلاغ شده که اجازه جمع‌آوری کارت‌های سوخت را ندارند. مردم در صورت مشاهده تخلف، به شرکت پخش فراورده‌های نفتی گزارش دهند تا حتماً بررسی و رسیدگی شود.

سخنگوی وزارت نفت همچنین در خصوص صف‌های طویلی که در مرزها برای سوخت‌گیری ایجاد می‌شود، گفت: این صف‌ها موجب آزار مردم شده است.

دولت برنامه‌ای برای تغییر قیمت و سهمیه ندارد

وی با بیان اینکه در مرزها به دلیل اختلاف قیمت بنزین، مردم با کارت جایگاه‌داران بنزین آزاد می‌زنند و چند کیلومتر آن‌سوتر این بنزین را به فروش می‌رسانند، بیان کرد: ممکن است شورای تأمین استان یا مراجع این چنینی برای بازه‌های محدودی خواسته باشد از کارت جایگاه به‌صورت موقت استفاده نشود.

فروزنده بار دیگر تاکید کرد موضوع عدم اجازه مردم برای استفاده از سوخت جایگاه بنزینی در کرج را نیز پیگیری خواهد کرد و مردم نیز می‌توانند با شماره تماس ۵ رقمی ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

سخنگوی وزارت نفت در خصوص واقعی شدن قیمت انرژی اظهار کرد: بنزین اثرات روانی بر جامعه دارد که شامل تفاوت قیمت و تأثیر آن بر قیمت‌هاست. این مسئله حسی نامطلوب به مردم انتقال می‌دهد، لذا دولت برنامه‌ای برای تغییر قیمت و سهمیه و افزایش نرخ ندارد.

فروزنده در انتها تاکید کرد: دولت هر برنامه‌ای در این زمینه داشته باشد، با مردم در میان می‌گذارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید