۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 55366378

هافبک موفق فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان به توافق اولیه با مسئولان باشگاه پرسپولیس رسید.

سعید صادقی به پرسپولیس می پیوندد

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، سعید صادقی هافبک فصل گذشته گل گهر سیرجان توانست با ۱۴ پاس گل عنوان بهترین هافبک بازیساز لیگ برتر را از آن خود کند تا مزد تلاش‌های خود را با حضور در اردوی اخیر تیم ملی ایران در قطر بگیرد.

اتمام قرارداد این بازیکن باعث شد تا نه تنها امیر قلعه نویی برای حفظ او خواهان تلاش مسئولان گل گهر سیرجان شود بلکه تیم‌های دیگر نظیر پرسپولیس، استقلال تهران و سپاهان اصفهان نیز دنبال جذب او بیفتند.

با این حال صادقی در روزهای نخست نقل و انتقالاتی پیشنهاد یحیی گل محمدی را برای حضور در پرسپولیس به دلیل ترافیک خط میانی رد کرد تا این بازیکن در صورت عدم حضور در فوتبال امارات به استقلال تهران نزدیک شود اما رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پیگیر این بازیکن ماند تا امروز توافق نهایی با مدیر برنامه‌های این بازیکن پیدا کند.

گل محمدی که به صادقی قول داده است در صورت پیوستن به پرسپولیس از وحید امیری در دفاع چپ استفاده خواهد کرد با دریافت پیشنهاد مالی هم تراز با بازیکنان ملی پوش نظیر مهدی ترابی و سروش رفیعی در استانه پیوستن به پرسپولیس قرار گرفته است.

عملکرد قابل قبول او با پیراهن گل گهر سیرجان باعث اهمیت انتقال صادقی به یکی از تیم‌های دیگر فوتبال باشگاهی کشور شده است تا پرسپولیس خرید دیگری در راه داشته باشد.

در صورتیکه مشکلی در مسیر عقد قرارداد دو ساله این بازیکن پیش نیاید صادقی عصر فردا قرارداد دو ساله‌ای را با پرسپولیس امضا می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید