منطقه آبشارهای دره سبزرود جزو مناطق حفاظت شده است و گونه های ارزشمند جانوری مانند بزکوهی و قوچ را میتوان در آنجا دید. این مکان خوش آب و هوا علیرغم مناظر زیبای خود با وجود درختان گردو که صفا و زیبایی ان را دو چندان کرده است.

دره سبزرود آبشاری ییلاقی در خراسان‌جنوبی

به گزارش سلام نو، آبشارهای دره سبزرود سرایان یکی از جاذبه های بسیار دیدنی و ییلاقی است که در ۳۵ کیلومتری شمال شهرستان سرایان قرار دارد. این آبشارها برای کوهپیمایی و صخره نوردی مکان مناسبی محسوب می شوند. برای دیدن از ابشار دره سبز باید  چند روستا را پشت سر بگذرانیم. یکی از این روستا ها به نام کریمو که اخرین روستا محسوب می شود. طی مسیرمنظره کوهی با صخره هایی که رنگ انها سفید و بسیار بلند می باشد مسیر حرکت را مشخص می کند.

آبشار دره سبزرود (۱۴۰۰)|تمام اطلاعات موردنیاز برای سفر

این مسیر در کنار رود خانه ای قرار گرفته که به یک سد منتهی می شود. در این دره راه هایی بسیار سخت و در عین حال زیبا و دیدنی واقع شده است که حتما باید لوازم کوه نوردی همراه داشته باشیم تا بتوانیم با سهولت بیشتر از آن دیدن کنیم.

ثبت ملی دومین مجموعه آبشارهای دره سبزرود آیسک

منطقه آبشارهای دره سبزرود جزو مناطق حفاظت شده است و گونه های ارزشمند جانوری مانند بزکوهی و قوچ را میتوان در آنجا دید. این مکان خوش آب و هوا علیرغم مناظر زیبای خود با وجود درختان گردو که صفا و زیبایی ان را دو چندان کرده است برای کوه نوردان و تفریح گردشگران مکان بسیار مناسبی است. در کلام آخر، طبیعت زیبا و بکر دره سبز رود کوهنوردان و دوستداران طبیعت را به این منطقه می کشاند.

منبع: گردشگری ۷۲۴

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید