حمام‌ها و سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه‌ی اقامتگاه قرار داشته و بدلیل به وجود آوردن حس نوستالژی در گردشگران و مسافران، برخی از اتاق ها فاقد این امکانات و همچنین تخت، یخچال و تلویزیون است، آنتن دهی موبایل نیز در این اقامتگاه امکان پذیر نمی‌باشد.

زرین‌چاه اقامتگاهی بومگردی در خراسان‌جنوبی

به گزارش سلام نو، اقامتگاه بومگردی زرین چاه سه قلعه در استان خراسان جنوبی، در منطقه سه قلعه ی سرایان قرار گرفته است. آب و هوای این منطقه در فصل تابستان گرم و خشک و در فصل زمستان سرد می باشد، این بنا، خانه ای با قدمت بیش از نیم قرن (در عصر پهلوی) می باشد که در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است.

اقامتگاه بوم گردی زرین چاه سه قلعه -سرایان

این اقامتگاه، دارای یازده اتاق بوده که در محوطه ی آن قرار دارند. لازم به ذکر است که حمام ها و سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه ی اقامتگاه قرار داشته و بدلیل به وجود آوردن حس نوستالژی در گردشگران و مسافران، برخی از اتاق ها فاقد این امکانات و همچنین تخت، یخچال و تلویزیون است، آنتن دهی موبایل نیز در این اقامتگاه امکان پذیر نمی باشد.

اقامتگاه بوم گردی زرین چاه سه قلعه -سرایان

مهمانان عزیز می توانند با سفر به این منظقه دیدنی، زمانی را به دور از زندگی ماشینی امروزه تجربه کنند. در اقامتگاه بومگردی زرین چاه خدماتی چون پارکینگ ، حمام (مشترک و مستقل)، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، بخاری نفتی، راهنما و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی ارائه می شود. از جمله دیگر جاذبه های سرایان می توان به غاربتون، مرقد امام زاده سلطان مصیب، مرقد امام زاده سلطان کریم شاه، دریاچه فصلی دق چاه طلب و کویر سه قلعه اشاره کرد. سه قلعه، برای رصد ستارگان و برگزاری تورهای کویر نوری مکان بسیار مناسبی می باشد.

منبع: گردشگری ۷۲۴

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید