رییس‌جمهور در این بازدید از بخش‌هایی از این مجتمع مسکونی دیدن کرد و با توضیحات وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران در جریان مشکلات پیش‌روی بهره‌برداری از آن قرار گرفت.

رئیسی از مجتمع سبحان قرچک ورامین بازدید کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور صبح امروز - شنبه ۲۸ خرداد - به منظور انجام بخش دیگری از سفر دولت مردمی به استان تهران، به شهرستان ورامین سفر کرد و در اولین بخش از بازدیدهای میدانی، از مجتمع مسکونی ۹۸۰ واحدی سبحان در شهر قرچک بازدید کرد.

وی در این بازدید از بخش‌هایی از این مجتمع مسکونی دیدن کرد و با توضیحات وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران در جریان مشکلات پیش‌روی بهره‌برداری از آن قرار گرفت.

احداث مجتمع مسکونی سبحان قرچک در سال ۱۳۸۴ از سوی بخش خصوصی آغاز شد، اما با وجود تکمیل تقریبی مجتمع به دلیل عدم توانایی بازپرداخت دیون از سوی مجری پروژه، در ازای مطالبات، توسط صندوق اعتباری توسعه مصادره شد. پس از ورشکستگی صندوق اعتباری توسعه، این مجموعه در ازای بدهی‌های این صندوق به بانک مرکزی واگذار شد.

قرار است در جلسه امروز شورای اداری شهرستان ورامین در راستای نهضت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سفرهای استانی دولت مردمی، درباره تعیین تکلیف و بهره‌برداری از این مجتمع تصمیم‌گیری شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید