در تاریخ ۲۳ خردادماه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ذوب روی اصفهان برگزار شد که پس از استماع گزارش هیئت‌مدیره و بازرس قانونی، صورت­‌های مالی سال منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ به تصویب رسید.

سود نقدی شرکت ذوب روی اصفهان تقسیم شد

به گزارش سلام نو، در تاریخ ۲۳ خردادماه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ذوب روی اصفهان برگزار شد که پس از استماع گزارش هیئت‌مدیره و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ به تصویب رسید.

درآمد اصلی شرکت از محل صادرات شمش روی با ظرفیت اسمی تولید ۱۰ هزار تن می‌باشد که در سال ۱۴۰۰ شرکت موفق به تولید نزدیک به ۹۰% از ظرفیت اسمی خود گردید. درآمد عملیاتی شرکت در سال ۱۴۰۰ معادل ۵۷۴ میلیارد تومان بوده که حدود ۷ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش یافته است.

سهم شرکت از تولید داخلی ۳/۶ درصد، سهم شرکت از فروش داخلی ۴ درصد و سهم از صادرات ۶/۵ درصد میباشد.

شرکت در سال ۱۴۰۰ موفق به حفظ نسبی تولید با وجود قطعی برق و گاز گردید و برای تأمین نیاز سایر صنایع فروش داخلی خود را نسبت سال ۹۹ افزایش داد.

از جمله اقدامات شرکت میتوان به ادامه تکمیل واحد کوره القایی و طرح راه‌اندازی نیروگاه برق به‌منظور تأمین برق مصرفی و رفع ریسک قطع برق اشاره کرد. همچنین طرح ساخت کوره خشک‌کن کیک بیلیداف، کورههای هالوژن زدایی و پروژه تحقیقاتی برای امکان راه‌اندازی خط استحصال کبالت ، نیکل و کادمیوم آغاز گردیده است.

در پایان مجمع گزارش حسابرسی شرکت مطلوب عنوان شد و به ازای هر سهم ۸۰ ریال سود نقدی تقسیم گردید و بقیه به سود انباشته منتقل و مقرر شد تا نسبت به افزایش سرمایه از محل آن به‌منظور استفاده از قانون معافیت مالیاتی بودجه ۱۴۰۱ اقدام گردد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید