کاترین کمالی؛ عاشق و بلاگر سفره، اون طبیعت‌گردی و آبشارگردی می‌کنه. کاترین با سفرهایی که داشته به این نتیجه رسیده که؛ در زندگی اجازه ندیم چیزی رنگ خوشی‌هامون رو تار کنه. شاد بودن یک هنره، لذت ببریم از زندگی و در هر شرایط عشق بورزیم و محبت را به همه هدیه بدیم. اون توصیه می‌کنه تا نزدیک چیزهایی بمونیم که باعث می‌شن از زنده بودنمون احساسِ شادی کنیم. کاترین در سفری به استان گلستان زیبا، از «آبشار کبودوال» در علی‌آباد کتول دیدن می‌کنه و تجربه حضور در این طبیعت و رفتن به این جاذبه طبیعی رو روایت می‌کنه، پس با ما همراه باشید تا بیشتر و بهتر از این آبشار جذاب بدونیم.

روایت کاترین کمالی از «آبشار کبودوال» در استان گلستان

سلام نو – سرویس گردشگری: کاترین از دسترسی راحت به «آبشار کبودوال» و چشم‌انداز غیرقابل توصیف این جاذبه که ثبت ملی شده، تعریف می‌کنه: "آبشار کبودوال بزرگترین آبشار خزه‌ای ایران در دل جنگل‌های شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان و در ۵ کیلومتری جنوب شرقی این شهرستان واقع شده است. آب زلال و شفاف این آبشار با عبور از جنگل‌های کبودوال، چشم‌انداز وصف‌ناپذیری را به وجود آورده است. آبشار کبودوال با توجه به ویژگی های خاص خود مانند خزه‌ای بودن، کیفیت آب، غنای ویژه گیاهان بومی و جانوری در سال 1394 به عنوان میراث طبیعی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است و از جمله دیدنی‌ترین و زیباترین جاذبه های طبیعی علی‌آباد است."

روایت کاترین کمالی از «آبشار کبودوال» در استان گلستان

اون در ادامه به امکانات رفاهی و زمان اندک برای رسیدن به آبشار اشاره می‌کنه: "بعد از پارک خودرو در قسمت پارکینگ و در ابتدای مسیر جنگلی، برای رسیدن به آبشار، پیاده‌روی نیم ساعته در مسیر سنگ‌فرش و پلکانی را دارید. از جمله امکانات رفاهی، احداث سرویس بهداشتی، پارکینگ، بوفه مواد غذایی، پل سنگی، نرده‌های بتونی و دیواره سنگی جهت بهبود دسترسی به آبشار است. بهترین فصل برای بازدید از آبشار کبودوال بهار و تابستان است. حتما کیسه زباله همراهتون باشه و زباله‌هاتون و تو طبیعت رها نکنید تا طبیعت زیباتری داشته باشیم."

روایت کاترین کمالی از «آبشار کبودوال» در استان گلستان

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید