رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۱۵ نفر طی ۷۲ ساعت اخیر با علائم مسمومیت شدید الکلی به بیمارستان ولیعصر ( عج ) اراک مراجعه کردند که یک نفر فوت کرد و حال سه نفر از بیماران نیز وخیم اعلام شده است.

راهی بیمارستان شدن ۱۵ نفر در اراک به دلیل مسمومیت الکلی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، محمد جمالیان افزود: احتمال یک طغیان جدید از مسمومیت الکلی به دلیل  وجود متانول در این مشروبات وجود دارد و لازم است افراد از مصرف هرگونه الکل پرهیز کنند چرا که ممکن است همچون ادوار گذشته، از سوی برخی افراد سودجو جان شهروندان به مخاطره بیافتد.

وی تاکید کرد: اکنون بیشتر مشروبات الکلی عرضه شده دست‌ ساز و خطر آفرین هستند و طی ۷۲ ساعت گذشته یک فرد ۴۰ ساله در اثر مصرف این نوع مشروبات الکلی دست ساز در اراک فوت کرد و تعدادی دچار عارضه جسمانی غیرقابل درمان از قبیل نابینایی چشم شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: تاکنون مراجعه کنندگان در رده سنی ۱۳ تا ۵۰ سال بودند و با توجه به اینکه مابقی بیماران در اسرع وقت به بیمارستان مراجعه کردند، حال عمومی آنها مناسب است.
دکتر جمالیان ضمن هشدار و مصرف نکردن هرگونه مشروبات الکی خاطرنشان کرد: در صورت مصرف هرگونه مواد الکلی با مشاهده علائمی مانند سرگیجه، تهوع، سردرد ، اختلال بینایی، در اسرع وقت به اورژانس مراجعه کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید