معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا اوایل هفته پیش‌ِ رو جوی پایدار و آسمانی صاف در اغلب نقاط کشور خواهیم داشت.

هشدار سازمان هواشناسی به شهروندان تهرانی درباره وزش باد شدید

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، محمد اصغری، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: از امروز تا یکشنبه هفته آینده در برخی مناطق شرق و شمال شرق، جنوب شرق خصوصا زابل و دامنه‌های البرز شرقی افزایش سرعت باد داریم که در مناطق مستعد سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود و این شرایط روز دوشنبه ۳۰ خرداد در اغلب نقاط کشور حاکم است.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا اوایل هفته پیش‌ِ رو جوی پایدار و آسمانی صاف در اغلب نقاط کشور خواهیم داشت. البته روز آینده در برخی نقاط خراسان شمالی، ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و شمال خراسان رضوی رگبار پراکنده باران داریم.

وی ادامه داد: روز دوشنبه ۳۰ خرداد با عبور موج تراز میانی جو از روی کشور در برخی مناطق استان‌های واقع در سواحل خزر، شمال‌شرق و شرق کشور، اردبیل و همچنین ارتفاعات البرز وزش باد شدید در ساعات بعدازظهر رشد ابر و رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

اصغری درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۴ و ۲۴ درجه خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۹ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید