فرمانده انتظامی دلفان گفت: قاتل فراری در کمتر از یک ساعت در این شهرستان دستگیر شد.

دستگیری قاتل فراری در کمتر از یک ساعت در دلفان 

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سرهنگ فضل اله منصوری امروز پنج شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک وقوع فقره درگیری منجر به مجروحیت دو نفر با سلاح گرم واقع در کوه‌های اطراف روستای «سفید خانی» حد فاصل ۶۰ کیلومتری شهرستان دلفان، بلافاصله مأمورین به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران و انجام تحقیقات پلیسی مشخص می‌شود سه نفر به علت اختلاف قبلی با یکدیگر درگیر و احدی از منازعین با استفاده از سلاح جنگی کلاش دو نفر را مجروح و قبل از حضور مأموران متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان ادامه داد: پس از انتقال مجروحان به بیمارستان متأسفانه یک نفر از مجروحان به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

سرهنگ منصوری بیان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته و اقدامات انتظامی توسط مأموران پرتلاش شهرستان، طی یک عملیات ضربتی و کمتر از یک ساعت قاتل در مخفیگاهش دستگیر، تعداد یک قبضه سلاح به کار رفته به همراه مقادیری فشنگ از وی کشف شد.

وی ضمن ابراز تأسف از وقوع چنین حوادث تلخی گفت: پلیس با اقتدار با افراد هنجارشکن و مخل امنیت برخورد می‌کند و قطعاً دستگاه قضائی نیز اشد مجازات را برای این افراد در نظر خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید