۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
کد خبر: 55365887

با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان؛ مهدی نقدی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شفت منصوب شد.

انتصاب سرپرست جدید فرمانداری رشت

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی استاندار گیلان با صدور حکمی، مهدی نقدی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شفت منصوب کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با قدردانی از سعه صدر و صبوری مردم، گفت که مسئولان با جدیت، در تلاش برای رفع مشکلات و تسهیل امور مردم هستند. 

حسین مصطفی‌پور امروز (پنجشنبه) در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان شفت و تکریم سرپرست پیشین، با اشاره به مهدی نقدی به عنوان سرپرست جدید و تجارب او در مسئولیت های مختلف از جمله معاونت اداره کل صمت استان، ابراز امیدواری کرد: با تلاش و پشتکار ایشان و بهره گیری از همه ظرفیت ها، شاهد کاهش مشکلات این شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه شفت همواره به لحاظ دارابودن شخصیت های فرهیخته علمی و فرهنگی زبانزد بوده ، تاکید کرد: امیدواریم سرپرست جدید فرمانداری شفت با بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف این شهرستان به‌ویژه منابع ارزشمند انسانی، زمینه رفع محرومیت‌های دیار عالم پرور شفت را فراهم آورد تا مردم همیشه همراه، کم‌توقع و مظلوم شفت شاهد توسعه بیش از پیش این شهرستان باشند.

معاون استاندار گیلان همچنین به برنامه های خوبی که دولت سیزدهم در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی در حال انجام دارد، اشاره و اضافه کرد: بسیاری از مشکلات موجود قابل حل است اما متاسفانه به دلیل ریل گذاری غلط اقتصادی که در گذشته انجام شده ، در کنار تحریم های ظالمانه دشمن، شاهد انباشتی از مشکلات اقتصادی هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ادامه داد: متاسفانه علیرغم تذکرات پی در پی مقام معظم رهبری، مقوله مقاوم سازی اقتصاد نسبت به تحریم ها جدی گرفته نشد، این در حالیست که ایشان با وجود مشکلات اجتماعی و فرهنگی، به دلیل اهمیت موضوع، همواره شعار سال های اخیر را در حوزه اقتصادی، انتخاب و ابلاغ نموده اند.

وی گفت: اما در اجرای این شعار، تنها به نصب بنر و درج آن در سربرگ مکاتبات اداری اکتفا شده است.

مصطفی پور اقتصاد بیمار کشور را نیازمند جراحی دانست و با اشاره به  اجرای برنامه های تحول اقتصادی دولت  در این مسیر  یادآور شد: به طور یقین ،هر جراحی ممکن است با خونریزی و عوارضی همراه باشد اما در نهایت به درمان بیمار که همان اقتصاد کشور است، ختم می شود.

وی تصمیم رئیس جمهوری در اجرای برنامه های تحول اقتصادی را اقدامی شجاعانه و به دور از هر گونه سیاسی کاری دانست و تصریح کرد: دولت های گذشته علی رغم اینکه بر لزوم اجرای این جراحی آگاهی داشتند اما به دلیل ملاحظات سیاسی از اجرای آن طفره می رفتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به این سخن امام راحل که "مردم ما از مردم صدر اسلام هم بهتر هستند" افزود: خوشبختانه مردم خوب ما با سعه صدر خود به دولت در اجرای این جراحی کمک کردند و  نتیجه صبر خویش را در گشایش های اقتصادی خواهند دید.

مصطفی پور با بیان اینکه با وجود این مردم صبور و رهبری آگاه و شجاع، حجت بر همه ما تمام شده ، خاطرنشان ساخت: در قبال این سعه صدر و صبر مردم، مسئولان نیز باید قدردان و با جدیت پیگیر رفع مشکلات آنها باشند، در غیر این صورت در نگاه و نگرش دینی ما، از سوی خداوند حتماً عقاب خواهند شد.

وی در خاتمه سخنانش از زحمات ابراهیم طاهری در دوره مسئولیت سرپرستی فرمانداری شفت قدردانی کرد و حکم انتصاب مهدی نقدی به عنوان سرپرست فرمانداری شفت به او اهدا شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید