در این مطلب با نحوه فر کردن مو با چنگال آشنا خواهید شد که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید موهای خود را به زیبایی فر دهید و تغییرات مثبتی را در مدل موهای خود ایجاد نمایید.

نحوه فر کردن جالب مو با چنگال + آموزش ترفند
  • فر کردن مو با چنگال چگونه است؟
  • نحوه فر دادن موها به کمک چنگال
  • فر دادن مو با چنگال 

فر کردن مو با چنگال چگونه است؟

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ اغلب خانم ها تمایل دارند موهایی فر و زیبا داشته باشند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید و اغلب اوقات موهایتان را فر می دهید بهتر است به جای استفاده از وسایل حرارتی نظیر بابلیس و … از وسایل و روش های بی ضرر استفاده نمایید تا آسیبی به موهایتان وارد نشود. برای فر دادن مو ها روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید روی سطح موهایتان فر های درشت و ریزی را ایجاد نمایید و بدین صورت تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید. در ادامه با نحوه فر دادن موها در اختیار شما عزیزان خواهیم بود.

نحوه فر دادن موها به کمک چنگال

فر دادن موها به کمک وسایل حرارتی باعث ایجاد آسیب هایی به مو می شود از این رو بهتر است شما برای فر دادن موهایتان از روش هایی ساده و بدون ضرر استفاده نمایید.

چنگال از انواع وسایلی است که در دسترس همه وجود دارد و شما می توانید به کمک آن لخت ترین موها را نیز فر دهید. برای فر دادن موها به کمک چنگال ابتدا چنگالی مناسب را بردارید و حدود سه سانت از انتهای موی خود را به کمک چنگال بگیرید سپس موهایتان را درون چنگال بپیچید.

فر دادن مو با چنگال 

اسپری مو را روی موهایتان بپاشید سپس موهایتان را به کمک سشوار خشک نمایید توجه داشته باشید گرمایی که در فلز ایجاد می شود باعث بوجود آمدن فر هایی در سطح موها می گردد. می توانید بخشی از موهایتان را فر دهید همچنین در صورت تمایل می توانید همه قسمت های موی خود را به روش ذکر شده فر بزنید.

اگر تمایل دارید فر مدت زمان زیادی روی موهایتان بمانید در هنگام کوتاه کردن موهای خود از آرایشگرتان بخواهید تا از قیچی مارپیچی استفاده نماید بدین صورت موهایتان به راحتی فر می خورد و حجم پیدا خواهد کرد.

توجه داشته باشید که اگر به مهمانی یا مجلسی کوچک دعوت شده اید بهتر است به کمک روش ذکر شده به موهای خود حالت و فرم بی نظیری را ببخشید همچنین می توانید بعد از فر دادن موها به کمک وسایل فرم دهنده مو نظیر ژل و واکس مو و … به فر موهایتان حالت زیبایی را ببخشید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید