پس از حدود دو هفته سامانه تهران من در دسترس قرار گرفته و امکان رزرو طرح ترافیک میسر شده است و شهروندان می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه تهران من طرح ترافیک را رزرو کنند.

رزرو طرح ترافیک در سامانه «تهران من» فعال شد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، پس از دو هفته از غیر فعال بودن سامانه تهران من و عدم نیاز به رزرو طرح ترافیک این سامانه فعال شد و شهروندان می‌توانند طرح ترافیک را رزرو کنند.

حدود سه هفته پیش بود که سامانه‌های شهرداری تهران مورد حمله گسترده سایبری قرار گرفتند و از مدار خارج شدند و سامانه تهران من شهرداری تهران نیز یکی از سامانه‌هایی بود که دچار حمله سایبری شد و از دسترس خارج شد.

پس از این حمله، معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تا زمان بازگشت سامانه تهران من به مدار نیازی به رزرو طرح ترافیک در این سامانه وجود ندارد و عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا، مانند گذشته با توجه به شرایط و زمان تردد، محاسبه و در حساب شهروندی لحاظ خواهد شد و فقط رزرو جهت ورود به محدوده طرح ترافیک الزامی نیست.

اما اکنون پس از حدود دو هفته سامانه تهران من در دسترس قرار گرفته و امکان رزرو طرح ترافیک میسر شده است و شهروندان می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه تهران من طرح ترافیک را رزرو کنند.

همچنین با توجه به هفتاد و چهارمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران از ساعت ۰۶:۳۰ تا ۱۷:۰۰ است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید