بررسی ما نشان می‌دهد که هم اکنون قیمت مرغ در سطح منطقه ۱۰ تهران و برخی دیگر از مناطق به ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است. برخی هم مرغ با قیمت ۴۳ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می‌کنند. قیمت هر کیلو مرغ در عمده‌فروشی میدان بهمن نیز به ۳۷‌هزار تا ۴۰‌هزار تومان رسیده است. با این وجود اگر قرار باشد که مرغ نیمایی ۶۰ درصد بیش از این قیمت ها، افزایش داشته باشد، باید منتظر مرغ ۷۰ تا ۸۰ هزار تومانی باشیم.

مرغ نیمایی در راه بازار / قیمت مرغ نیمایی چقدر است؟

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، روز گذشته بود که مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی خبر از عرضه مرغ نیمایی طی دو روز آینده داد. او در تشریح این موضوع گفته که قرار است عرضه مرغ‌هایی که با ارز نیمایی تولید شده اند، شروع شود.

به زبان ساده تر، حبیب اسدالله نژادمی گوید که تا پیش از این مرغ‌های عرضه شده به بازار با ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی تولید شده بودند. اما مرغ‌های تولیدی با ارز نیمایی، قیمت تمام شده تولیدشان به ۵۰ هزار تومان تومان می‌رسد.

او گفته که مرغ نیمایی حدود ۶۰ درصد با نرخ فعلی آن در بازار فاصله دارد. اما نگفته که در نهایت قیمت مرغ نیمایی به چه میزانی خواهد رسید.

بررسی ما نشان می‌دهد که هم اکنون قیمت مرغ در سطح منطقه ۱۰ تهران و برخی دیگر از مناطق به ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است. برخی هم مرغ با قیمت ۴۳ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می‌کنند. قیمت هر کیلو مرغ در عمده‌فروشی میدان بهمن نیز به ۳۷‌هزار تا ۴۰‌هزار تومان رسیده است.  

با این وجود اگر قرار باشد که مرغ نیمایی ۶۰ درصد بیش از این قیمت ها، افزایش داشته باشد، باید منتظر مرغ ۷۰ تا ۸۰ هزار تومانی باشیم.

اما حرف‌های مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی در مورد عرضه مرغ نیمایی در شرایطی است، که یک ماه قبل قیمت رسمی مرغ پس از حذف ارز ترجیحی ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان تعییین شده بود. حالا هم بعید به نظر می‌رسد که دولت با افزایش دوباره قیمت مرغ موافقت کند.

کد خبرنگار: ۱۴
۹دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • رضا IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    1 0
    نمیخوریم مجبور نیستیم
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    0 0
    امروز مرغ در جنوب فارس ۵۵ .ران مرغ باپوست ۴۸ .کتف وبال و گردن ۴۳ اما همچنان توان خرید نیست .
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    0 0
    همین بدون نیما را نمی تونیم بخریم چه برسه نیمایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید