با کاهش فراگیری کرونا، اسنپ برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سرویس سفر اشتراکی (carpooling) را در شهر تهران در دستور کار قرار داده است.

سرویس سفر اشتراکی اسنپ در راه است

به گزارش سلام نو، اکنون تعداد سفرهای اسنپ در شهر تهران از مرز یک میلیون سفر روزانه گذشته و با توجه به این حجم از سرویس شرایط برای پیدا کردن مبداها و مقصدهای مشترک و راه‌اندازی سرویس اشتراکی مهیا شده است. در سفر اشتراکی مسافرانی که مسیری مشابه دارند می‌توانند با یک خودروی مشترک سفر کنند تا علاوه بر کمک به کاهش ترافیک و آلایندگی‌ها، سفری مقرون‌به‌صرفه داشته باشند.

افق‌های تازه در بازار حمل‌ونقل کشور

براساس گزارش عملکرد اسنپ در سال ۱۴۰۰، مجموع سفرهای اسنپ خودرو در سال گذشته ۸۲۰,۰۸۹,۶۴۷ بوده است. با توجه به کامل شدن توسعه‌ی جغرافیایی و به بلوغ رسیدن تاکسی‌های اینترنتی در کشور، تیم توسعه اسنپ افق‌های جدیدی را در بازار حمل‌ونقل ایران طراحی و اجرا خواهد کرد.

ورود خودروهای برقی به بازار

بدون شک یکی از مسئولیت‌های اجتماعی اسنپ، به عنوان یک سرویس حمل‌ونقل، انتخاب راهکارهای پایدار برای کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی خواهد بود. به همین دلیل این سامانه در حال بررسی و امکان‌سنجی ورود خودروهای برقی به بازار است و در همین راستا با شرکت‌های خودروسازی داخلی در حال مذاکره برای واردات این خودروهاست. پیشتر نیز اسنپ‌باکس به صورت آزمایشی موتورسیکلت برقی را به ناوگان خود در شهر مشهد اضافه کرده است و توسعه‌ این بخش به سایر شهرها از جمله ماموریت‌های اسنپ‌باکس خواهد بود. استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در حمل‌ونقل شهری علاوه بر اینکه به حفظ محیط زیست کمک می‌کند، حمایت از تولیدکنندگان و صنعت‌گران داخلی نیز محسوب می‌شود.

راه‌اندازی سرویس «سفر اشتراکی» و همچنین امکان‌سنجی ورود خودروهای برقی به بازار کشور به عنوان اهرم‌های رشد اسنپ در گام‌های بعدی این شرکت در حوزه‌ی حمل‌ونقل خواهند بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید