۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
کد خبر: 55365598

دادستان کل کشور در افتتاحیه نشست کمیته صیانت از حقوق مردم گفت: القای ناامنی در جامعه مطلوب نیست و کشور ما امن است.

دادستان کل کشور: کشور امن است

به گزارش سلام نو به نقل ازتجارت‌نیوز، منتظری در حاشیه افتتاحیه نشست کمیته صیانت از حقوق مردم در جمع خبرنگاران درباره اینکه ایا در زمینه سرقت از بانک ملی برای رییس بانک و مسئولان بانک ملی پرونده‌ای تشکیل شده است؟ گفت: موضوع در دست رسیدگی است و اتفاقی است که اخیرا واقع شده و قطعا دستگاه قضایی دنبال آن است و حتما ما پیگیری می کنیم و اگر در این زمینه افرادی قصوری داشته باشند برخورد قانونی با آنها خواهیم کرد و سعی می‌شود حقوق کسانی که ضایع شده است به حقشان برسند.

 وی درپاسخ به سوال دیگر مبنی براینکه از این باب که در جامعه احساس ناامنی را بوجود آورده آیا مدعی العموم می تواند ورود کند گفت: یک واقعه‌ای در کشور گسترده‌ای مثل ایران عزیز؛ این گونه حوادث نمی‌تواند ناامنی ایجاد کند البته حادثه ای غیرقابل قبول است و حتما باید ابعاد این قضیه قبلا در جاهای دیگر پیش‌بینی شود که شاهد اینگونه حوادث نباشیم و این طور نیست با یک حادثه این چنینی بگوییم در جامعه ناامنی ایجاد شده است؛ القای ناامنی در جامعه مطلوب نیست.

وی گفت: همه مسئولان وظیفه دارند این مسائل را دنبال کنند و دنبال هم خواهد شد اما مردم می‌بینند که کشور امن است و این گونه حوادث نامطلوب و تاسف آوری است و باید سعی کنیم که حوادث اتفاق نیفتد.

منتظری در پاسخ به  این سوال درباره حادثه متروپل و اینکه آیا بازداشتی جدیدی داشتید؟ گفت: اقدامات قضایی زمان بر است و وقتی حادثه ای این چنین رخ می‌دهد و ۴۳ نفر فوت می‌کنند و تعدادی مصدوم می‌شوند و هنوز نتوانستند آواربرداری را به پایان برسانند؛ قطعا زمان براست ولی ما تاکید کردیم و مسئولان قضایی در اهواز و آبادان به طور جدی آن را دنبال می کنند که بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن، به نتیجه برسیم.

وی گفت: بازداشتی‌های جدیدی هم نداشتیم و تعداد همان قبل است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید