به طورکلی تبلیغات حرفه‌ای هزینه‌بر است؛ اما آیا می‌توان با کاهش هزینه‌ها تبلیغات هدف‌مندتری داشت؟ جواب مثبت است و استفاده از بانک اطلاعات مشاغل به راحتی می‌تواند شرایط مناسبی را در اختیار مدیران کسب‌وکارها قرار دهد.

پر بازده ترین روش معرفی کسب و کار در دوران کرونایی که گذشت

امروزه از جمله روش‌های بازاریابی استفاده از بانک موبایل مشاغل است که رفته رفته استفاده از آن در حال جا افتادن است. در واقع به‌کارگیری از این روش برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، تلفن مارکتینگ، ارسال نوتیفکشن و غیره در نظر گرفته می‌شود و با توجه به این‌که تأثیرات مناسبی در پیشرفت کسب‌وکار دارد، توصیه می‌کنیم در هر حوزه‌ای که مشغول به فعالیت هستید، از آن بهره ببرید؛ اما احتمالاً با این سوال روبه‌رو شده‌اید که چرا باید از بانک موبایل مشاغل ایران اصناف استفاده کرد؟  اگر تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید، به دلایل قانع کننده‌ای در این خصوص خواهیم پرداخت.

تبلیغات پربازده در دوران کرونا

با شیوع بیماری کرونا اکثر کسب‌وکارها مختل شد و بسیاری از مدیران به‌دلیل عدم فروش محصولات و ارائه خدمات‌شان، ضررهای سنگینی متحمل شدند؛ اما در این دوران فقط مدیران باتجربه توانستند گوی سبقت را از رقبیان بربایند. حتماً می‌پرسید که چگونه؟ ما به شما خواهیم گفت. مگر غیر این است که به موفقیت رسیدن کسب‌وکارها، نتیجه بازاریابی‌های مناسب و حرفه‌ای است؟ این در حالی است که بسیاری از مدیران به دلیل آن که بازاریابی حضوری را در دوران کرونا از دست رفته می‌دیدند، در همان ابتدا شکست را پذیرفتند؛ اما به‌کارگیری از بانک موبایل مشاغل فرصتی به مدیران باتجربه و البته اهل فکر داد که با استفاده از این امکان بتوانند تجربه‌ی مفیدی را در بحث بازاریابی حرفه‌ای داشته باشند. برای داشتن اطلاعات کاملتر میتوانید عبارت" بانک اطلاعات مشاغل ایران اصناف " در گوگل جستجو کنید و وارد سایت ایران اصناف شوید . همان‌طور که قابل حدس است، استفاده از این روش نیز باید در بهترین شرایط در نظر گرفته شود که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

تبلیغات کسب‌وکارها باید هدف‌مند باشد

هدف‌مند بودن تبلیغات به این معناست که با استفاده از روش‌های صحیح تبلیغاتی که هزینه‌ها نیز به‌صرفه در نظر گرفته شده‌اند، سود آن‌چنانی حاصل شده باشد. از طرفی این مهم است که مخاطبان هدف‌تان را شناسایی کنید تا بهتر بتوانید به تبلیغات اقدام نمایید. برای مثال اگر در زمینه فروش لوازم مربوط به دندان‌پزشکی فعالیت می‌کنید، پر واضح است که نیاز به بانک اطلاعات دندانپزشکان دارید تا بتوانید به‌طور مستقیم با آن‌ها ارتباط گرفته و در نتیجه شانس بیشتری برای فروش لوازم داشته باشید. طبیعتاً برای این منظور استفاده از بانک موبایل مشاغل همه‌ی پزشکان ضروری نخواهد بود که در این صورت نتیجه‌ای نیز در بر نخواهد داشت. در صورتی که اطلاعات شما مناسب تمام پزشکان میباشد میتوانید از بانک اطلاعات پزشکان کشور  استفاده کنید .

تبلیغات کسب‌وکارها باید با هزینه‌ی معقول باشد

به طورکلی تبلیغات حرفه‌ای هزینه‌بر است؛ اما آیا می‌توان با کاهش هزینه‌ها تبلیغات هدف‌مندتری داشت؟ جواب مثبت است و استفاده از بانک اطلاعات مشاغل به راحتی می‌تواند شرایط مناسبی را در اختیار مدیران کسب‌وکارها قرار دهد. در واقع اگر بنا به در نظر گرفتن تبلیغات به روش‌های دیگر باشد بدون شک باید هزینه‌های زیادی را در نظر گرفت. برای نمونه می‌توان به درج بنر یا رپورتاژ اشاره کرد که در حال حاضر برای این موارد رقم‌های میلیونی رد و بدل می‌شود که طبیعتاً بی‌صرفه نخواهد بود.

نحوه استفاده از بانک موبایل مشاغل

حال فرض کنید که برای تبلیغات کسب‌وکارتان، تصمیم به استفاده از بانک مشاغل گرفته‌ای؛ اما آیا می‌دانید به چه نحوی باید این نوع بازاریابی را امتحان کنید تا بیشترین بازده را دریافت نمایید؟ ما در ادامه به مهم‌ترین موارد در این خصوص اشاره می‌کنیم:

بانک موبایل مشاغل

  1.  تعیین دقیق گروه‌های هدف:

    در گام اول باید به گروه‌هایی که برای بازاریابی مناسب هستند، پرداخت. به‌عنوان مثال اگر در حوزه پخش دارو فعالیت می‌کنید، مطمئناً به همه پزشکان و غیره نیاز نخواهید داشت و فقط لازم است به بانک اطلاعات داروخانه دسترسی داشته باشید. همان‌طور که می‌دانید با تعیین گروه‌های هدف، افرادی که بیشتر به کارتان می‌آید را جذب می‌کنید که در این صورت شانس موفقیت‌تان افزایش خواهد یافت.
  2.  انتخاب نحوه استفاده از بانک موبایل مشاغل:

    مسلماً پس از در نظر گرفتن گروه‌های هدف و در اختیار داشتن بانک مشاغل، باید نحوه دسترسی و اطلاع‌رسانی به این نفرات را تعیین کرد؛ برای این منظور می‌توان به چند طریق اقدام کرد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:
  • بازاریابی پیامکی: با داشتن تعداد زیادی از شماره‌ها که مربوط به کسب‌وکارتان هستند کافی است که از طریق بازاریابی پیامکی، به معرفی خدمات‌تان بپردازید. برای این منظور استفاده از یک سامانه پیامک ضروری به نظر می‌رسد که هزینه‌های آن‌چنانی نیز نخواهد داشت.
  • بازاریابی تلفنی: با تماس گرفتن با مشتریان و گفت‌وگو با آن‌ها نیز می‌توانید از جمله روش‌های استفاده از بانک اطلاعات مشاغل باشد که اگر در این زمینه بتوانید فعال باشید، نتایج شگفت‌انگیزی به‌دست خواهید آورد.
  • ارسال نوتیفکشن: از بانک موبایل مشاغل می‌توان در راستای ارسال نوتیفکشن نیز استفاده کرد. به‌عنوان مثال: اگر نیاز به تبلیغات شبکه‌های اجتماعی است، این روش فوق‌العاده جواب‌گو خواهد بود. البته می‌توان از روش اَد (Add) اجباری نیز برای بازاریابی برای شبکه‌های اجتماعی بهره برد که ممکن است نتایج دل‌خواه بدست نیاید.

کاربردی‌ترین بانک اطلاعات مشاغل

حال شاید برای‌تان سوال پیش آمده باشد بیشترین مشاغلی که بانک اطلاعات‌شان در اختیار مدیران وب‌سایت‌ها قرار داده می‌شود یا این افراد علاقه‌مند به تهیه آن‌ها هستند، کدام است که باید به موارد زیر اشاره کنیم یا میتوانید همین عبارات را در گوگل جستجو کنید و وارد سایت شوید :

  •  بانک اطلاعات چوب و مصنوعات چوبی ایران اصناف
  •  بانک اطلاعات هتل‌داران ایران اصناف
  •  بانک مشاغل شهر تهران ایران اصناف
  •  بانک مشاغل کهکیلویه و بویراحمد
  •  بانک اطلاعات تولیدکنندگان بتون کشور ایران اصناف
  •  بانک اطلاعات گروه صنعت کشور ایران اصناف

البته موارد عنوان شده فقط بخشی از بانک اطلاعات مشاغل است که باید از مراکز مجاز خریداری شوند که ما در ادامه به یک مرکز معتبر در این زمینه اشاره می‌کنیم.

بانک اطلاعات مشاغل ایران اصناف

خرید انواع بانک موبایل مشاغل از ایران اصناف

حال برای این‌که بتوانید از پر بازده‌ترین روش معرفی کسب‌وکار یعنی بانک مشاغل استفاده کنید، کافی است که به سایت ایران اصناف مراجعه نمایید. این مرکز معتبر در زمینه‌های مختلف اقدام به تهیه بانک موبایل مشاغل کرده است که به تفکیک استان، شهرستان، اتحادیه و صنف در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود. همچنین ناگفته نماند که اطلاعات مختلفی مانند نام، آدرس، تلفن همراه و ثابت نیز به‌همراه بسته‌های خریداری شده به مدیران کسب‌وکار ارسال خواهد شد؛ بنابراین برای یک بازاریابی مطمئن، می‌توانید از بانک اطلاعات مشاغل که در دوره‌ی کرونا بهترین روش معرفی کسب‌وکار و خدمات بوده است، استفاده کنید که برای این منظور کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مشاوران ایران اصناف در ارتباط باشید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید