کاترین کمالی؛ آبشارگرد و بلاگر سفره. اون عاشق طبیعت‌گردیه و در سفری به سرزمین اقوام کهن و طعم‌های رازآلود، طی یک گیلان‌گردی از «آبشار لاتون» جذاب در این استان هیجان‌انگیز بازدید می‌کنه. کاترین با رفتن به شهر لوندویل، در اصل یکی از بلندترین آبشارهای ایران رو از نزدیک می‌بینه و حسابی به هیجان و شور میاد، با ما همراه باشید تا با روایت یک طبیعت‌گرد از آبشار لاتون بیشتر بدونیم.

روایت کاترین کمالی از آبشار لاتون در استان گیلان

سلام نو – سرویس گردشگری: کاترین به زیبایی از تماشایی بودن «آبشار لاتون» می‌گه و نحوه رسیدن به این آبشار رو مرحله به مرحله توضیح می‌ده: "استان گیلان با داشتن طبیعت و جاذبه‌های تماشایی فراوان، یکی از مقاصد پرطرفدار میان گردشگران و مسافران است. یکی از معروف‌ترین دیدنی‌های گیلان، آبشاری مرتفع و زیبا است که با ارتفاع ۱۰۵ متر به عنوان یکی از بلندترین آبشارهای ایران لقب گرفته است. برای رسیدن به آبشار لاتون، ابتدا باید به شهر لوندویل در مسیر جاده تالش به آستارا بروید؛ سپس راه فرعی برای جنوب را در پیش گرفته و پس از طی چند کیلومتر به روستای کوته کومه خواهید رسید و سپس از آن باید جاده خاکی به طول تقریبی ۶ کیلومتر را در دل جنگل‌های زیبای منطقه طی کنید."

روایت کاترین کمالی از آبشار لاتون در استان گیلان

اون در ادامه به مبلغ وسیله‌هایی که می‌شه با استفاده از اون‌ها به «آبشار لاتون» رسید اشاره می‌کنه: "هم می‌شه این مسیر و به صورت پیاده رفت و هم با پاترول و نیسان که هزینه پاترول که تا ۱۵ دقیقه ای آبشار میره سرویس رفت و برگشت ۹۰۰ تومن‌ با موتور رفت و برگشت نفری ۲۵۰ تومن و با نیسان در حدود یکساعتی آبشار رفت و برگشت سرویس ۶۰۰ تومن. مسیر پیاده حدود ۳ ساعت زمان لازمه با توجه به سرعت راه رفتن شما." کاترین در نهایت توصیه‌ای کوتاه برای حضور در طبیعت داره: "یادتون باشه مواظب طبیعت و زیبایی‌هایش باشین و با ریختن زباله یا شکل‌های دیگه بهش آسیب نرسونید."

روایت کاترین کمالی از آبشار لاتون در استان گیلان

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید